Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امروز شنبه با حضور در گلزار شهدای یاسوج و قرائت فاتحه، عطرافشانی، غبار روبی و نثار دسته گل به مقام والای شهدای این شهر ادای احترام کرد.

به گزارش ایرنا، در این آیین مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان اجرایی استان نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیوندی امروز شنبه و با دعوت استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه هیأتی به این استان سفر کرده تا ضمن گرامیداشت و یادبود 66 جانباخته سانحه هوایی تهران - یاسوج برای رفع برخی کمبودها و نیازهای امدادی استان نیز چاره اندیشی کند.
دیدار با تعدادی از خانواده های جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج، حضور در نشست ستاد مدیریت بحران، بازدید از برخی طرح های امدادی و فضاهای فیزیکی ساختمان جمعیت هلال احمر از جمله برنامه های نوبت صبح رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به کهگیلویه و بویراحمد است.
علی اصغر پیوندی عصر امروز شنبه نیز با سفر به شهرستان دنا ضمن رونمایی از تندیس یادبود جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج در یکی از میادین شهر سی سخت با پرواز بر فراز ارتفاعات دنا محل سقوط هواپیمای ای.تی.آر 72 پرواز تهران - یاسوج را گلباران خواهد کرد.
روزهای گذشته نیز با حضور خانواده های جانباختگان، قشرهای مختلف مردم و اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد آیین گرامیداشت 66 مسافر و جانباخته سانحه هوایی تهران - یاسوج در فرودگاه این شهر برگزار شد.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 66 مسافر و خدمه پروازی ساعت هشت صبح روز یکشنبه 29 بهمن ماه 1396 تهران را به مقصد یاسوج ترک و در کوه دنا سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای.تی.آر 72 پس از 55 دقیقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل محو شد و بر اساس گزارش اورژانس کشور در منطقه کوهستانی دنا سقوط کرد.
این هواپیما هر روز 2 پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران به یاسوج انجام می ‌داد که در هر نوبت نیز به طور میانگین 50 تا 60 مسافر را جابه جا می‌ کرد.
7535/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مديرعامل هلال احمر كشور اداي احترام به شهدا ياسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام رئیس جمهور به اقبال لاهوری + تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس جمهور در دومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان با عزیمت به شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب این کشور، ضمن حضور در مجموعه قلعه شاهی این شهر، با تقدیم تاج گل به آرامگاه اقبال لاهوری ادای احترام کرد و پس از قرائت فاتحه برای ایشان، دفتر یادبود این مجموعه را نیز امضا کرد.

کد خبر 846593 منبع: ایسنا برچسب‌ها اقبال لاهوری ایران و پاکستان خبر ویژه پاکستان سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • ادای احترام رئیس جمهور به رهبر استقلال پاکستان
  • ادای احترام رئیس‌جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • رییس‌جمهور به مقام «اقبال لاهوری» ادای احترام کرد
  • ادای احترام رئیس جمهور به اقبال لاهوری + تصاویر
  • ادای احترام رئیس جمهور به اقبال لاهوری
  • ادای احترام رئیسی به اقبال لاهوری