Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی موحدی ‌راد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این افراد با کمک دلالان اقدام به واردات دام زنده از کشورهای همسایه می کردند.
وی تصریح کرد: این قاچاق سازمان یافته دام با موضوع قاچاق در دیگر نقاط کشور متفاوت است چرا که در مناطق دیگر دام ها از کشور خارج می شوند اما در سیستان و بلوچستان دام به صورت غیر قانونی وارد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: این افراد پس از وارد کردن دام ها با استفاده از پلاک های به جا مانده از دام های ذبح شده و یا پلاکهایی که این 2 کارمند جهاد کشاورزی در اختیار آنان قرار می دادند حیوانات قاچاق را بدون معاینات بهداشتی و کنترل های لازم به دیگر مناطق کشور ارسال می کردند.
وی ادامه داد: این دام ها در مرکز کشور به اسم دام سیستان و بلوچستانی شناخته می شد در حالیکه این دام ها از کشورهای همسایه وارد این استان شده بود.
حجت الاسلام موحدی راد بیان کرد: دام هایی که از کشورهای همسایه وارد سیستان و بلوچستان می شود ابتدا باید قرنطینه، معاینه و سپس کشتار و بسته بندی و به سایر استانهای کشور ارسال شود.
وی اظهار داشت: این افراد بدون در نظر گرفتن این موارد دام ها را به صورت زنده و بدون قرنطیه کردن به عمق کشور ارسال می کردند.
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: دولت به منظور تنظیم بازار گوشت کشور مشوق هایی همچون معافیت مالیاتی و گمرکی برای واردات دام لحاظ کرده است که ما از این طرح حمایت می کنیم.
وی تصریح کرد: دامی که از افغانستان و پاکستان وارد سیستان و بلوچستان می شود ممکن است دچار بیماری باشد که برای دام خود این استان نیز خسارت های جبران ناپذیری به همراه دارد.
حجت الاسلام موحدی راد اظهار داشت: دام هایی که از کشورهای همسایه وارد سیستان و بلوچستان می شود ابتدا باید قرنطیه و معاینه شوند که متاسفانه این افراد این اقدامات بهداشتی را رعایت نمی کردند.
وی بیان کرد: واردکنندگان دام باید از مشوق هایی که دولت برای واردات دام لحاظ کرده استفاده و با رعایت نکات بهداشتی اقدام به این کار کنند تا سلامت انسانها و دام ها به خطر نیفتد.
3213**6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 جهاد کشاورزی دادستان عمومی و انقلاب سیستان و بلوچستان قاچاق موحدی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غلامحسین تیموری، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 84 هزار و 539 تن محصولات کشاورزی با نظارت هفت مرکز قرنطینه گیاهی مستقر در مرزهای رسمی استان سیستان و بلوچستان شامل مرز میلک، پیشین، میرجاوه، گمشاد، چابهار، ریمدان، زاهدان مبادله شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد رشد داشته است.

وی گفت: از مجموع مبادلات مرزی محصولات بخش کشاورزی، واردات 39 هزار و 225 تن کالاهای شامل برنج، موز و  کنجد و بیش‌ از 44 هزار و 198 تن صادرات محصولات کشاورزی عمدتاً شامل انواع خرما، گوجه فرنگی، هندوانه و سیب درختی  و سایر خشکبار است.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان کل ترانزیت محصولات کشاورزی در  یک ماه اول سال که از مرزهای رسمی انجام شده را 1116 تن اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • مبادله ۸۴ هزارو ۵۳۹ تن محصولات کشاورزی درمرز‌های رسمی سیستان وبلوچستان
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • وزارت جهاد کشاورزی نرخ جدید شکر را سریع‌تر اعلام کند
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • ۷۰۰ میلیون مترکعب آب وارد سیستان و بلوچستان شد