Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:46:23 GMT

یک جسد در خودرویی آتش گرفته در مشهد پیدا شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۷۲۴۰

یک جسد در خودرویی آتش گرفته در مشهد پیدا شد

مشهد- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: جسد فردی با هویت مجهول و به صورت سوخته در خودرویی آتش گرفته در مشهد کشف شد.

آتشپاد حسن جعفری روز شنبه در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز آتش سوزی یک خودروی سواری پیکان در خیابان شهید چراغچی مشهد به آتش نشانی اعلام شد که آتش نشانان پس از اعزام به محل و خاموش کردن آتش با جسد سوخته فردی داخل این خودرو مواجه شدند و موضوع را به اطلاع عوامل انتظامی و قضائی رساندند و خودرو و جسد را تحویل آنها دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: طبق اظهارات ساکنان محل، این خودرو مدتی در این مکان پارک بوده و بعضی شب ها فردی کارتن خواب داخل خودرو می خوابیده است.
کاظم میرزایی افزود: جسد این فرد در قسمت عقب خودرو بوده است و همچنین داخل خودرو ظرفی پیدا شده که به احتمال زیاد این فرد برای گرم کردن خود داخل آن آتش روشن کرده بوده است.
وی ادامه داد: این جسد برای بررسیهای بیشتر به پزشک قانونی منتقل شد.
1922/7505

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي جسد آتش سوزي خودرو مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک

 سرهنگ علیرضا میررضایی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان ، بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱قرار گرفت.

او  ادامه داد: با مراقبت ، اشراف و تلاش شبانه روزی پس از انجام اقدامات فنی مخفیگاه سارقان شناسایی ، پس از هماهنگی قضایی در ساعت ۴ بامداد مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ در دو اقدام عملیاتی منسجم و حساب شده هر پنج متهم در مخفیگاه دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت که در شهرستان همجوار به سرقت رفته بود کشف شد.

 فرمانده انتظامی اندیمشک سرهنگ افزود: متهمان در تحقیقات تخصصی و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۵ فقره انواع سرقت از قبیل : ۳ دستگاه موتورسیکلت ، ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو ، ۲ مورد سرقت از مدارس اعتراف کردند.

سرهنگ میررضایی گفت : سارقان دستگیر شده جهت تحقیقات تکمیلی و بازسازی صحنه سرقتها در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل
  • تلاش برای بازگرداندن کیف ۷۲ میلیونی پیدا شده از سوی کارگر فرودگاه مشهد