Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدبر انجمن نخبگان جهان اسلام با بیان اینکه بیانیه رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب، چراغ راهنمای کشور در چهل سال آینده است از مراکز علمی و پژوهشی خواست تا با برنامه ریزی دقیق چشم انداز این بیانیه راهبردی را تدوین کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن قدیری ابیانه در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت؛ اظهار کرد: مخاطب این بیانیه مهم رهبری علاوه بر جوانان همه آحاد مردم است چراکه معظم له ضمن تبیین وضعیت چهل سال گذشته، نقاط قوت و ضعف، چالش‌ها و توطئه‌های دشمنان، وضعیت حال و آینده کشور و جهان اسلام را نیز تحلیل و ارزیابی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: در این بیانه راهبردی چالش‌ها و راهکارهای پیش رو گفته شد و در حقیقت این جوانان هستند که می‌توانند این چهل را بسازند و وارد چهل سال سوم انقلاب شوند.

 

عضو شورای راهبردی فرهنگ و اندیشه اسلامی بیان کرد: امید آینده و نیروی اصلی انقلاب و کشور در حقیقت جوانان هستند، جوانانی که امروز و آینده را می‌سازند و جالب اینکه آنچه در این بیانیه آمده خطاب به همه جوانان نه‌فقط تحصیل‌کرده‌ها بلکه همه جوانان در هر سطحی که قرار دارند.

 

قدیری ابیانه با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب شخصاً توسط رهبری تدوین‌شده و کسی در تنظیم آن دخیل نبوده، افزود: رهبر معظم انقلاب برای این بیانیه خیلی وقت گذاشتند که بسیار دقیق گذشته، حال و آینده مورد ارزیابی قرارگرفته است.

 

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام با بیان اینکه بیانیه رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب، چراغ راهنمای کشور در چهل سال آینده است از مراکز علمی و پژوهشی خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق چشم‌انداز این بیانیه راهبردی را تدوین کنند.

 

قدیری ابیانه با تأکید بر اینکه همه باید این بیانیه را دقیق بخوانند، خاطرنشان کرد: چنانچه به این بیانیه در حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی و عمل شود موفقیت حاصل می‌شود اما اگر مانند بسیاری از مطالبات در حد شعار و همایش و گفتمان باقی بماند پیشرفتی واصل نخواهد شد.

 

وی عملیاتی شدن این بیانیه را مستلزم برنامه‌ریزی مدت‌دار عنوان کرد و گفت: برای هر بخشی در حوزه‌های مختلف باید یک برنامه ۵ ساله تدوین و اجرایی شود و در پایان هر پنج سال بررسی شود که تا چه میزان در این حوزه موفق بودیم و اگر موفقیت کم بوده و یا اصلاً وجود نداشته بررسی شود که کم‌کاری بوده یا نیازمند اصلاح و بازنگری هستیم.

 

عضو شورای راهبردی فرهنگ و اندیشه اسلامی اظهار داشت: این‌گونه هم نیست که چون این بیانیه هست دیگر نیازی به مطالعه بیشتر نداریم بلکه رهبری از آحاد مختلف جامعه خواستند این بیانیه تعمیق داده شود و نخبگان و صاحب‌نظران نظرات خود را ارائه کنند چراکه پیشرفت کشور به تلاش همه بستگی دارد و تنها مدیران نیستند بلکه کارگر، کشاورز، اصناف و همه اقشار مختلف حتی در سبک زندگی با اقدام خود در عملیاتی شدن گام دوم انقلاب نقش بسزایی دارند.

 

قدیری ابیانه گفت: امروز اگر کامل‌ترین چشم‌انداز را طراحی و تدوین کرده باشیم باید در طول زمان از آن بازخورد گیری کنیم چراکه این مسیر حتماً نیاز به اصلاح و بازنگری‌ها خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، افشین غنی‌زاده سرپرست به همراهی مرتضی کهراریان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در راستای تعامل و همکاری با سازمان‌ها، ارگان‌ها، صاحبان صنایع و شرکت‌های فعال تفاهم‌نامه همکاری با نمایندگان معاونت علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه و شرکت بیمه زندگی خاورمیانه امضا کردند.

افشین غنی‌زاده با تأکید بر اهمیت ارتباط دانشگاه در راستای سیاست‌های کلان آموزشی، پژوهشی فرهنگی و اقتصادی با اشاره به فعالیت‌های مشترک در زمینه‌های مختلف مورد توافق طرفین اظهار کرد: هدف از این تفاهم‌نامه‌ها دستیابی به موضوعات مهم و مورد توافق طرفین است که با مذاکرات قبلی مشخص شده و در تحقق موضوعات مورد توافق طبق مفاد تفاهم‌نامه اقدام می‌کنیم.

وی افزود: در راستای تحقق سیاست‌های کلی نظام مقدس اسلامی و به‌منظور بهره‌مندی نظام‌مند از خرد جمعی، همکاری و ارتباط بین دانشگاه‌ها، ارگان‌ها، صنایع و شرکت‌های مختلف ازجمله معاونت علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه و شرکت بیمه زندگی خاورمیانه می‌تواند به ارتقای کمی و کیفی اهداف و برنامه‌های مشترک طرفین یاری رساند؛ بنابراین با امضای این تفاهم‌نامه‌های همکاری، در این مسیر گام برمی‌داریم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی برای استمرار ارتباط سازمان‌یافته مابین طرفین به‌منظور برطرف کردن نیاز‌های متقابل را از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه برشمرد.

به گزارش آنا،‌ تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با معاونت علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه به مدت سه سال در هفت ماده ۴ تبصره بوده و به امضای غنی‌زاده نماینده دانشگاه و غلامعلی یاربیگی نماینده ناحیه مقاومت سپاه همچنین تفاهم‌نامه با شرکت بیمه زندگی خاورمیانه نیز به مدت دو سال در ۸ ماده و دو تبصره به امضای رئیس دانشگاه و سیامک حبیبی مدیر توسعه شرکت بیمه زندگی خاورمیانه رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدوین سند چشم‌انداز توسعه حمل‌ونقل استان گلستان
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • امنیت غذایی فرابخشی است/ تدوین ۵ برنامه جهش تولید در کشاورزی
  • نقش‌آفرینی مراکز نوآوری در حفظ قانون جهش دانش‌بنیان
  • مراکز نوآوری برای هم‌افزایی در ایجاد «مراکز هم‌آفرینی» حمایت می‌شوند
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی