Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@21:01:04 GMT

برف و باران در راه استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۷۳۰۲

برف و باران در راه استان مرکزی

به گزارش برنا از اراک ، رضا مرادی افزود: بررسی ها حاکی از عبور امواج کم دامنه لایه های میانی جو از استان مرکزی است که پیامد آن رگبار برف و باران در برخی از نقاط استان مرکزی از اواخر وقت امروز (شنبه) تا صبح دوشنبه است.

وی بیان کرد: بر این اساس از عصر امروز به تدریج رشد ابرناکی در برخی از مناطق این استان رخ می دهد و بارش در نقاط سرد به صورت برف و نقاط گرمتر باران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: وضعیت هوای این استان تا صبح دوشنبه به صورت قسمتی ابری تا ابری در برخی از ساعات همراه با رگبار برف و باران پیش بینی می شود.

مرادی تصریح کرد: ساوه با بیشینه دمای 13 و چهار دهم درجه سانتگیراد بالای صفر گرمترین و کمیجان با کمینه دمای هفت درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین شهر استان مرکزی در 24 ساعت گذشته بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی رشد هواشناسی برنا برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه در غرب کشور

براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی کشور؛ روز یکشنبه با ورود سامانه جدید بارشی از غرب امکان وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور دور از انتطار نخواهد بود.

به گزارش مشرق، براساس آخرین وضعیت جوی کشور، امروز جمعه (۳۱ فروردین) برخی نقاط واقع در شمال غرب و غرب کشور همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی، غرب اصفهان، شمال فارس و چهارمحال و بختیاری افزایش ابر و رگبار باران و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

همچنین فردا شنبه (یکم اردیبهشت) در غرب سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال و شرق فارس، شمال هرمزگان، ارتفاعات کرمان و مناطقی از اصفهان و یزد وقوع رگبار باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بنا به این گزارش، بعداز ظهر یکشنبه (۲ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی از غرب به‌تدریج بارش باران در مناطقی از غرب، شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی آغاز می‌شود؛ همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی، شمال فارس رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

امروز (۳۱ فروردین) در مناطق کوهستانی رگبار تگرگ و در مناطقی از نوار شرقی وزش باد شدید همراه با خیزش گردوغبار دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه در غرب کشور
  • کشاورزان و عشایر هشدار بارش باران و وزش باد را جدی بگیرند
  • رگبار باران و وزش باد شدید در استان‌های درگیر سیل
  • رگبار باران و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور
  • هواشناسی ایران/ هشدار وزش باد شدید و رگبار باران در نقاط مختلف کشور
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا ادامه دارد
  • افزایش رگبار باران و وزش باد از فردا
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا