Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@07:49:41 GMT

بازداشت ۴۱ نفر در اعتراضات الجزائر

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۷۳۱۹

ساعت24 - پلیس الجزائر از بازداشت ۴۱ نفر در جریان تظاهرات مردمی در اعتراض به نامزدی «عبدالعزیز بوتفلیقه» برای پنجمین دور متوالی در انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد.

اداره کل امنیت ملی (پلیس) الجزائر اعلام کرد که در جریان تظاهرات روز جمعه (دیروز) ۴۱ نفر بازداشت شدند.

به گفته پلیس الجزائر این افراد به دلیل اخلال در نظم عمومی و تعرض به اموال عمومی بازداشت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته روزنامه «القدس‌العربی»، هزاران نفر از مردم الجزائر روز جمعه (دیروز) در چند شهر این کشور تظاهرات کرده و مخالفت خود با نامزدی بوتفلیقه برای پنجمین دور متوالی در انتخابات ریاست‌جمهوری را اعلام کردند.

این تظاهرات در اکثر نقاط کشور به صورت مسالمت‌آمیز برگزار شد اما در برخی نقاط نیز درگیری بین پلیس ضد شورش و معترضان به وقوع پیوست.

پلیس برای پراکنده کردن معترضان به استفاده از گاز اشک‌آور روی آورده و شماری از معترضان را بازداشت کرد.

انتخابات ریاست‌جمهوری الجزائر قرار است ۱۸ آوریل آینده (۲۹ فروردین) برگزار شود.

بوتفلیقه ۸۱ ساله از سال ‍۱۹۹۱ ریاست‌جمهوری الجزائر را بر عهده دارد و برای پنجمین بار نامزد ریاست‌جمهوری شده است اما به دلیل بیماری و کهولت سن کمتر در انظار عمومی حاضر می‌شود.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی  انتخابات ریاست و اعضای هیات رئیسه هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه 28 فروردین ماه از  ساعت 10:30 ،با رعایت مفاد اساسنامه برگزار می شود.

ریاست هیئت فوتبال استان گیلان سال‌ها است برعهده قربانعلی الماسخاله قرار دارد و او در انتخابات پیش رو نیز یکی از کاندیداها است. فاضل بازیار، محمد حق‌شناس، مهدی خدمت‌بین‌دانا ، اسماعیل رجب‌زاده و نقی هدایت سایر نامزدهای حضور در انتخابات هیئت فوتبال گیلان برای صندلی ریاست محسوب می‌شوند.

باید دید در مجمع انتخاباتی روز 28 فروردین که اولین انتخابات فوتبالی در سال 1403 محسوب می‌شود، در نهایت چه کسی روی صندلی ریاست هیئت فوتبال گیلان خواهد نشست.

دیگر خبرها

  • جو لیبرمن درگذشت
  • یکی دیگر از مخالفان جدی جمهوری اسلامی هم مُرد
  • مقام آمریکایی ضد ایران زمین خورد و مرد!
  • سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی درگذشت
  • مرگ سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • از پشت میله‌های زندان تا کاخ ریاست جمهوری سنگال
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • تظاهرات دوباره صهیونیست‌ها در تل‌آویو/ برخی بازداشت شدند
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی