Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@15:18:32 GMT

نمایشگاه بهاره از ۱۴ اسفند در قزوین برپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۷۳۳۰

نمایشگاه بهاره از ۱۴ اسفند در قزوین برپا می‌شود

در راستای تنظیم بازار شب عید، نمایشگاه بهاره از ۱۴ اسفند ماه در قزوین برپا می‌شود. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی پرزحمت، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین صبح امروز در نشست ستاد تنظیم بازار استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: نمایشگاه بهاره از 14 اسفندماه در قزوین برپا می‌شود تا از این طریق بتوانیم بازار کنترل کنیم و شهروندان بتوانند اقلام مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر نمایشگاه بهاره، امسال در استان قزوین برنامه ویژه‌ای داریم که بتوانیم اقلام مورد نیاز مردم را از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای به صورت ویژه و با قیمت مصوب به فروش برسانیم.

نمایشگاه بهاره فروش محصولات در قم برپا ‌می‌شودنمایشگاه بهاره 13 اسفند در بیرجند برپا می‌شودنمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در اردبیل برپا می‌شودرئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، ضمن ارائه گزارشی از کارهایی که تا کنون برای تنظیم بازار قزوین انجام شده است تصریح کرد: فروش فوق‌العاده درفروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی یکی از روش‌های تنظیم بازار است که این کار با محوریت اتاق اصناف اجرا خواهد شد.

پرزحمت همچنین از تشدید نظارت بر بازار به صورت سه شیفت خبر داد و گفت: اکیپ‌های بازرسی و تعزیرات حکومتی استان از ابتدای بهمن ماه کار نظارت بر بازار را آغاز کرده و این نظارت تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

در این نشست منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار به عنوان رئیس، علی پرزحمت  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان دبیر کارگروه، مدیران دستگاه‌های اجرایی و رئیس اتاق اصناف حضور داشتند.

نمایشگاه بهاره تا 22 اسفندماه دایر خواهد بود.

انتهای پیام/ ع

R41364/P1494/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم طرح توزیع میوه تنظیم بازار در فارس

ایسنا/فارس معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از موفقیت قابل توجه توزیع میوه در طرح تنظیم بازار استان فارس و تداوم این طرح خبر داد. 

حسن شیخ‌نیا امروز، ۷ فروردین در جمع خبرنگاران  گفت: تمام تلاش ستاد تنظیم بازار استان فارس با مدیریت استاندار و معاونت امور اقتصادی استانداری در توزیع میوه طرح تنظیم بازار در راستای رضایت مردم و جلوگیری از افزایش قیمت ها بود که نتایج طرح نشان داد مردم ضمن استقبال از میوه این طرح، شاهد کاهش قیمت ها در بازار بودند.  

وی گفت: توزیع میوه طرح تنظیم بازار از ٢۶اسفندماه آغاز شد و همچنان ادامه دارد که در این ایام حدود ۹۰۰ تُن سیب و پرتقال توزیع شده که دارای کیفیتی مطلوب بود و اغلب مصرف‌کنندگان از کیفیت میوه ها رضایت داشتند. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس اظهار کرد: میوه طرح تنظیم بازار توسط سازمان و اتحادیه تعاون روستایی استان فارس تامین شده و در اجرای این طرح هیچ‌گونه یارانه دولتی صرف نشده، همچنین ضایعات اجرای این طرح نزدیک به صفر بوده است. 

وی بیان کرد: تکریم مردم در توزیع میوه طرح تنظیم بازار مورد توجه قرار دارد که در همین راستا شماره‌های تماس درج شده بر روی بنرها جهت ارتباط مستقیم با سازمان‌های متولی یک اقدام موثر برای دریافت نظرات مردم بود که رضایت مردم را نیز به‌دنبال داشت.

وی اضافه کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و عرضه هرگونه میوه بی کیفیت با شماره تلفن های ۱۲۴ تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود
  • نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی در ارومیه برپا می‌شود
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • نمایشگاه قرآنی از ۱۵ تا ۲۰ فروردین ماه در کرمانشاه برپا خواهد شد
  • ۱۵ تن برنج و شکر در جزیره خارگ توزیع می‌شود
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • ۶۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازار سمنان ویژه ماه رمضان در حال توزیع است
  • تداوم طرح توزیع میوه تنظیم بازار در فارس
  • برپایی نمایشگاه عکس پویش «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان