Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسن شیخ نژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میاندوآب، اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در حین کنترل خودروهای مواصلاتی موفق شدند چهار خودروی حامل محموله کالای قاچاق را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: از این خودروها کالای قاچاق شامل 2 هزار و ۷۷۶ قلم لوازم التحریر، 2 هزار و ۸۷۲ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۲۱۰ عدد لوازم آشپزخانه، ۱۳۰ دستگاه پخش خودرو و ۱۵ دستگاه سشوار برقی خارجی کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این زمینه چهار نفر دستگیر شده است، گفت: در این رابطه چهار دستگاه خودرو نیز توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

شیخ نژاد تصریح کرد: ارزش ریالی تقریبی این محموله ها 7 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب با تاکید بر اینکه قاچاق کالا سم مهلکی بر اقتصاد کشور است، اظهار کرد: مبارزه با کالای قاچاق همواره یکی از اولویت های این فرماندهی بوده و از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و کالای غیرمجاز، موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان

 سردار یحیی الهی در  حاشیه توقیف خودروی حامل کالای قاچاق در این شهرستان، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز چندین مرحله عملیات ضرزتیجداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.
وی، از دستگیری ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی موادمخدر و کشف ۲۳۵ کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری ۳۳ سارق و ۴ مال‌خر خبر داد.
فرمانده انتظامی لرستان، کشف ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال و توقیف ۴ دستگاه خودرو سبک قاچاق‌بر، ۴ دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر در این رابطه را از دیگر نتایج طرح عنوان کرد.
الهی بیان داشت: در این طرح ۴ ارازل و اوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی دستگیر شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این طرح ۱۵۸ دستگاه خودرو و تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود