Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - مودیانی که قصد پرداخت عوارض ساختمانی ملک متعلقه را دارند ، برای بهره مندی از تسهیلات تشویقی مصوب، تسریع نمایند.

به گزارش گروه شهری پول‌نیوز، مودیان عوارض ساختمانی که تا پایان اسفند ماه97 نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند، می توانند از مزایای مصوبه شورای اسلامی شهر تهران که در تاریخ 22 آبان ماه 1397 به مناطق 22گانه ابلاغ شده است، بهره مند شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل تشخیص ووصول درآمد با اشاره به ضرورت وصول درآمد های شهرداری تهران درسالجاری گفت، به استناد مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران، چنانچه مودیان عوارض ساختمانی مشمول مصوبه فوق،  بدهی خود را به صورت نقدی و یکجا به خزانه  شهرداری تهران پرداخت نمایند، می توانند از مزایای تسهیلات تشویقی مقرر بهره مند شوند .

وحید عرب  گفت؛ به منظوراعمال سیاستهای حمایتی وتشویقی جهت رونق ساخت وسازهای شهرتهران وارائه تسهیلات لازم دراین خصوص و با توجه به افزایش نرخ های جدید دفترچه ارزش معاملاتی املاک پس از پایان اسفند ماه ، مودیان محترمی که تمایل به استفاده از مزایای این مصوبه را دارند، می توانند تا پایان سالجاری  به مناطق 22گانه مراجعه نمایند.  

وحید عرب گفت:  بر اساس مصوبه مذکور،  شهرداری تهران موظف شده  است بر اساس درخواست مؤدیان حقیقی و حقوقی مطالبات ناشی از عوارض مرتبط با حوزه شهرسازی و صدور پروانه «زیربنا، مازاد تراکم (در حد مجاز)، تفکیک اراضی و ساختمانی، تغییر کاربری و کاربرد، پذیره، بالکن و پیش‌آمدگی، حق تشرف و ارزش بهینه ناشی از اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه شهری» را بر اساس ضوابط قانونی موجود نسبت به صدور گواهی مربوطه اعم از پروانه ساختمانی، پایان کار و عدم خلاف اقدام نماید.

عرب در خاتمه یادآور شد و گفت: در صورتی که مودیان محترم تمایل به پرداخت بدهی خود به صورت نقدی و یکجا باشند، بدهی پرداخت شده مشمول پاداش و جایزه خوش حسابی به میزان نرخ سود سپرده یکساله مصوب شورای پول و اعتبار به میزان  15 درصد خواهند شد و قطعا این نرخ درسالجاری تغییری نداشته و افزایش نخواهد یافت.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: عوارض ساختمان شهرداری پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،کریمدادی با اشاره به پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در استان گفت: از این مبلغ ۴۴۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان  به حساب دهیاری‌ها، شهرداری‌ها، روستا‌های فاقد دهیاری و مناطق عشایری استان به صورت مستقیم واریز شده که نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۶۳ درصدی دارد.

وی افزود: از این مقدار ۲۵۲ میلیارد تومان  به حساب شهرداری‌ها، ۱۳۷ میلیارد تئمان به حساب دهیاری‌ها، ۱۲ میلیبارد و ۷۰۰ میلیون تومان به حساب روستا‌های فاقد دهیاری و ۴۴ میلیاردو ۸۰۰ میلبیون تومان  به حساب اداره کل امور عشایر استان واریز شده است.

کریمدادی با بیان اینکه ۱۷۷ میلیارد تومان بابت مالیات سلامت به حساب دانشگاه علوم پزشکی استان واریز شده است عنوان کرد: همچنین ۲۰ میلایرد و ۸۸۸ میلیو نتومان  در خصوص بند ب تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ به حساب ۱۰ شهرداری استان پرداخت شده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی با بیان اینکه سازمان امور مالیاتی کشور موظف است هر ماه ۱۰ درصد از سهم عوارض ماده (۲۶) قانون مالیات بر ارزش افزوده را به حساب تمرکز وجوه وزارت کشور واریز می‌کند اظهار کرد: از این محل نیز ۸۶ میلیارد تومان اعتبار به صورت غیرمستقیم به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستا‌های فاقد دهیاری و مناطق عشایری واریز شده است.

او با اشاره به در حال ساخت بودن المان (نماد) ورودی بازار بیرجند ادامه داد: درخواست ما از شهرداری این است که در لوح افتتاح حک شود که این المان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده ساخته شده تا بازاریان و کسبه اثر پرداخت مالیات خود را مشاهده کنند.

دیگر خبرها

  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده به بهره‌برداری می‌رسد
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • بهره‌مندی ۷۰۰۰ موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • بهره‌مندی ۷ هزار موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • تامین ۳۱ درصد منابع درآمدی منطقه ۱۵ اصفهان با صدور پروانه‌های ساختمانی
  • خاندوزی: ضمانت بانکی و اوراق گام جایگزین مالیات و عوارض نقدی تولیدکنندگان می‌شود
  • معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض