Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بر اساس ندانم کاری بعضی‌ها، متاسفانه خیلی از تیم‌های فوتبال ایران نابود شدند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، علی دایی در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در ادامه می‌خوانید:

*نه تمرینی داشتیم نه کاری کردیم، اما در مورد تراکتورسازی باید بگویم تیم پرطرفداری است و ریشه‌دار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*تراکتورسازی امسال خیلی هزینه کرده و بازیکنان خارجی خوبی گرفته است.

*مطمئنا این تیم برای کسب سهمیه آسیا می‌جنگد و الان بهترین فرصت را دارد.

*زیاد از باخت مقابل الریان ناراحت نشدم، چون هر چه در توان داشتیم در زمین انجام دادیم.

*تا چند ساعت به پرواز پول آژانس واریز نشده بود و ما هول این را داشتیم که نکند این پول واریز نشود و بلیت‌ها کنسل شود.

*ما به این سفر رفتیم، ولی یک دلار هم به بازیکنانم ندادند.

*تیم ما ۴ روز تمرین نکرده و هیچ کسی هم به ما کمک نکرده است.

*هزار بار گفتیم تیمی که می‌خواهد در لیگ برتر شرکت کند سازمان لیگ باید از آن تضمین بگیرند، ولی این اتفاق نمی‌افتد.

*بر اساس ندانم کاری بعضی‌ها، متاسفانه خیلی از تیم‌های فوتبال ایران نابود شدند.

*کارخانه بزرگی مثل سایپا ۴-۵ مدیرعامل عوض کرده است هر کسی هم بیاید حق طبیعی‌اش است که با آدم‌های خودش کار کند.

*من در همه جای دنیا بوده‌ام و دیده‌ام باشگاه را با ۵ نفر هم می‌شود اداره کرد.

*اکثر کسانی که در کارخانه بوده‌اند آدم‌های خودشان را آورده و استخدام رسمی کرده‌اند و اکنون هم نمی‌توانند آنها را اخراج کنند.

*در کارخانه سایپا شاید ۵ هزار نفر نیروی اضافه هستند.

*شب عید است باید بازیکنان پول بگیرند.

*درویش هم مدیرعامل باشگاه به تنهایی نمی‌تواند کاری کند.

*ما درست عین زمین تمرین مدیرعامل عوض کرده‌ایم. مثل بی‌خانمان‌ها هستیم و هر روز یک جا تمرین می‌کنیم.

*کاش طوری برنامه‌ریزی می‌کردند که حق تیمی خورده نشود.

*قول ماشین دادند، ولی عملی نشده است. تازه به بازیکن می‌گویند اول چک‌هایت را بده بعد به شما ماشین می‌دهیم.

*۸۵ نفر در آن مجموعه کار می‌کنند که بالای ۵۰ درصد آنها دلشان با این تیم نیست.

*به جز چند نفر که همیشه کنار ما بودند بقیه به غیر از چوب لای چرخ گذاشتن کار دیگری نکردند.

*سردار بازیکن بزرگی است. برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

*آقایان در کارخانه سایپا حتما نفراتی دارند که سه نفر سه نفر با ما به قطر می‌فرستند.

*فوتبالیست‌ها با بدبختی پول می‌گیرند و این همه هم حرف می‌شنوند.

*با این برنامه فشرده لیگ بعید می‌دانم تا خرداد تیم ملی سرمربی داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر علی دایی میزان سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه محاسبه اضافه‌کاری پرستاران اصلاح می‌شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از رشد ۵۰ درصدی تعرفه گذاری خدمات پرستاری خبر داد و گفت: نحوه محاسبه اضافه‌کاری پرستاران اصلاح می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مهرداد شریفی امروز یکشنبه در یک نشست خبری که به مناسبت هفته ملی سلامت برگزار شد، با بیان اینکه مبلغ ریالی تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری 50 درصد افزایش یافته است، بیان کرد: همچنین ارزش نسبی خدمات پرستاری به میزان 15 درصد نسبت به سال گذشته، با افزایش همراه بوده است.

وی در ادامه از تلاش برای اصلاح فرمول محاسبه اضافه کاری پرستاران خبر داد و گفت: نشست‌های متعددی در این راستا با مسئولان ارشد دانشگاه، روسا و مدیران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و نمایندگان گروه‌های مختلف پرستاری برگزار شده و در تلاش هستیم تا در روز‌های آینده شیوه نامه اصلاح فرمول اضافه کاری پرستاران را به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ابلاغ کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با نگاهی به مسیر توسعه خدمات حوزه درمان فارس از ابتدای سال جاری تاکنون، مجموعه درمان فارس را شبکه‌ای گسترده شامل 71 بیمارستان با هشت هزار و 190 تخت فعال، هزار و 300 درمانگاه و موسسه درمانی، هزار و 609 مطب متخصص، یک هزار و 30 مطب عمومی و 513 دفتر کار عنوان کرد.

شریفی با قدردانی از کادر درمان و بخش‌های پشتیبانی واحد‌های زیر مجموعه دانشگاه افزود: در سال گذشته، بیمارستان‌های دولتی فارس پذیرای بیش از سه میلیون بیمار بوده و تلاش شده تمام خدمات مورد نیاز این بیماران در سطوح اولیه تا فوق تخصصی به طور کامل به آنان ارائه شود.

وی با اشاره به اعزام 513 پزشک فوق تخصص، متخصصص و پزشک عمومی در سال گذشته به مناطق مختلف فارس، این اقدام را تلاشی برای شتاب بخشیدن به فرآیند‌های ارائه خدمات درمانی و توزیع عادلانه خدمات درمانی در سطح استان دانست و ادامه داد: در سال گذشته بیش از 140 هزار عمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شده است.

انجام 739 پیوند عضو، 130 جراحی کاشت حلزون شنوایی، 380 پیوند قرنیه، 180 پیوند مغز استخوان، انجام بیش از 30 میلیون خدمت آزمایشگاهی و بیش از 140 هزار مورد ام. آر.‌ای و 500 هزار مورد سی تی اسکن در بیمارستان‌های دولتی زیر مجموعه دانشگاه، از دیگر اقدامات ارایه شده مجموعه‌های درمانی در سال 1402 بود که معاون درمان دانشگاه به آن اشاره کرد.

شریفی همچنین با اعلام اینکه طرح‌های توسعه‌ای مهمی در سال گذشته به بهره برداری رسید، گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها، بیش از 550 تخت بیمارستانی به مجموع تخت‌های درمانی استان فارس اضافه شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه در سال گذشته، بیش از 10 هزار بازدید نظارتی در حوزه‌های مختلف معاونت درمان انجام شده است، افزود: بسیاری از مراکز غیرمجاز به صورت مخفی و زیرزمینی با دخالت در امر سلامت فعالیت می‌کنند که با نظارت کارشناسان این حوزه و گزارش‌های مردمی، شناسایی می‌شوند.

وی همچنین از تعطیلی بیش از 150 مرکز ارائه دهنده خدمات غیرمجاز سلامت در شیراز و شهرستان‌های استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: دخالت افراد فاقد صلاحیت در امور سلامت، به لحاظ قانونی تخلف و جرم محسوب شده و با افراد خاطی، برابر قانون برخورد می‌شود.

 شریفی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند برای طرح شکایت یا ارایه گزارش در زمینه فعالیت مراکز غیرمجاز زیبایی یا آرایشگاه‌های مداخله گر در حوزه پزشکی، با شماره تلفن‌های 1819 و 190 تماس گرفته و موضوع را با کارشناسان این سامانه‌ها در میان بگذارند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین با بیان اینکه در سال گذشته، پروانه بهره برداری 417 موسسه درمانی در بخش خصوصی از سوی اداره ارزیابی و صدور پروانه‌های این معاونت صادر شده است، گفت: توسعه اشتغال در بخش سلامت، در چارچوب قانون و مقررات و با بهره گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حال انجام است.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • اولین عکس از ترانه علیدوستی در بیمارستان به خاطر بیماری ناشناخته و لاعلاج
  • حق‌التدریس اضافه بر ساعات سازمانی موظف به استادان پرداخت نمی‌شود 
  • نحوه محاسبه اضافه کاری پرستاران اصلاح می‌شود
  • نحوه محاسبه اضافه‌کاری پرستاران اصلاح می‌شود
  • هشدار یک کارشناس امور نظامی: اتفاق اصفهان شاید عملیات فریب باشد/ «وعده صادق» نشان داد اسراییل آسیب پذیر است
  • آخرین بازی احمدرضا عابدزاده؛ این گونه داستان عقاب تمام شد
  • حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!