Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا-سازمان شهرداری و دهیاری های کشور اعلام کرد از امروز (شنبه) ثبت نام از رانندگان حمل و نقل عمومی شهری برای دریافت خدمات بیمه ای آغاز شد و رانندگان حمل و نقل عمومی شهری می توانند ثبت نام کنند.

به گزارش ایرنا از سازمان شهرداری ها و دهیاری ها ثبت نام از رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی شهری به منظور ارایه خدمات بیمه ای که زمینه آن برای نخستین بار در کشور با امضای تفاهمنامه همکاری اعطای تسهیلات صفر درصد به رانندگان حمل و نقل عمومی شهری شامل تاکسی و اتوبوس با رویکرد پوشش بیمه ای در دهه فجر امسال فراهم شد از صبح امروز در کشور آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به دنبال امضای تفاهمنامه بین اتحادیه های تاکسیرانی‌های شهری کشور و اتوبوسرانی های شهری کشور، بانک قرض الحسنه مهر ایران و بیمه دانا رانندگان حمل و نقل عمومی شهری، تسهیلات 3 میلیون تومانی صفر درصد خدمات بیمه‌ای شامل انواع بیمه نامه‌های خودرویی، تکمیل درمان، حوادث و عمر اعطاء می شود.
این تسهیلات به صورت دریافت وجه نقد نیست و به صورت تسهیلات اعتباری است و رانندگان حمل و نقل عمومی شهری می‌توانند با مراجعه به شعب منتخب بیمه دانا، که مشخصات آنها به سازمان های ذیربط در شهرداری ها اعلام شده، ثبت نام کنند.
بر اساس این گزارش، رانندگان حمل و نقل عمومی شهری و تاکسیران‌ها می توانند با مراجعه به شعب بیمه و بدون مراجعه به بانک عامل همزمان تا سقف اعتبار 3 میلیون تومانی، نسبت به دریافت بیمه‌های مربوط به خودرو اعم از ثالث، بدنه و همچنین بیمه آتش سوزی و حوادث به صدور بیمه نامه اقدام کنند.
در ادامه این گزارش تاکید شده است، متقاضیان بیمه تکمیل درمان تا 20 اسفند 97 فرصت دارند اطلاعات خود و خانواده شان را تکمیل تا پس از جمع آوری و تجمیع اطلاعات نسبت به صدور بیمه نامه تکمیل درمان آنان اقدام کنند.
این تسهیلات در صورت خوش حسابی شخص تسهیلات گیرنده، بدون نیاز مجدد به حضور فیزیکی برای سالهای آتی نیز بصورت سیستمی شارژ می‌ شود.
15 بهمن امسال همزمان با دهه فجر و برای نخستین بار در کشور، تفاهمنامه همکاری اعطای تسهیلات صفر درصد به رانندگان حمل و نقل عمومی شهری شامل تاکسی و اتوبوس با رویکرد پوشش بیمه ای به امضای مدیران عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، بیمه دانا و اتحادیه های تاکسیرانی‌ها و اتوبوسرانی‌های شهری کشور رسید.
اجتمام *2181 * 3063

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حمل و نقل عمومي شهري بيمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفت

احمد وحیدی وزیر کشور با استقبال استاندار البرز با هدف بازدید از پروژه پل B۱ و افتتاح پروژه اتوبوس‌های برقی در کرج وارد البرز شد.

احمد وحیدی با حضور در کرج ضمن بازدید از پروژه‌های در دست احداث این شهرستان، از نخستین جایگاه شارژ اتوبوس‌های برقی در کشور بهره‌برداری کرد.

‌وزیر کشور با بیان اینکه تحول عظیم و بزرگی در حوزه حمل و نقل داخلی در کشور در حال انجام است که از شهر کرج این تحول آغاز شده است، اظهار داشت: راه‌اندازی ۴۰ دستگاه اتوبوسی که در کرج از امروز وارد خدمات‌رسانی می‌شود، نقطه آغازین تحول بزرگ و عظیمی در کشور خواهد شد.

وی با اشاره به اعتبار خرید این اتوبوس‌ها اظهار داشت: در ا‌بتدای کار لازم بود که وزارت کشور وارد شده و از طریق یارانه‌هایی که در در اختیار دارد، به شهرداری‌ها کمک کند که شهرداری کرج نخستین شهرداری در این حوزه بود و توانست از این یارانه‌ها استفاده کند.

‌وزیر کشور با بیان اینکه برای شروع به کار این اتوبوس‌ها و زیرساخت‌های آن لازم بود که تولید‌کننده که فروشنده این اتوبوس‌ها‌ست، این اتوبوس‌ها را با قیمت مناسب‌تری در اختیار شهرداری کرج قرار دهد، تصریح کرد: شهرداری کرج هم به نیابت از دولت لازم بود که از یارانه‌ها و تسهیلات این بخش استفا‌ده کند.

وحیدی با بیان اینکه اقدامات لازم برای خرید مناسب از سوی دولت ایجاد شد و شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج نیز به عنوان نخستین شهر از این تسهیلات استفاده کرده و خدمات‌رسانی با این اتوبوس‌ها را در شهر خود آغاز کردند، ادامه داد: شهر کرج که از لحاظ آلودگی هوا در بین شهر‌های پرخطر کشور قرار دارد که می‌بایست از این امکان، استفاده کند؛ الحمدلله با تلاشی که صورت گرفت، امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از جایگاه شارژ این اتوبوس‌ها هستیم.

وزیر کشور با بیان اینکه با بهره‌برداری از جایگاه شارژ اتوبوس‌های برقی عملا فعالیت این اتوبوس‌ها در کرج آغاز شده و آماده خدمات‌رسانی به شهروندان کرجی هستند، اضافه کرد: تلاش‌ها بر این است تا با اختصاص یارانه و کمک شرکت سازنده بتوان از مزایای اتوبوس‌های برقی در شهر‌های پرجمعیت کشور استفاده کرد.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد قطعات اتوبوس‌ها ساخت داخل کشور است و تلاش‌ها برای بومی‌سازی کامل این اتوبوس‌ها ادامه دارد، گفت: در کنار برقی‌سازی اتوبوس‌ها، پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها نیز در دست اقدام قرار گرفته تا بتوانیم از آلودگی زیست محیطی شهر‌ها بکاهیم.

وحیدی با تاکید بر اهتمام دولت و مدیریت شهری کرج برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی البرز از جمله آزاد‌راه شهید سلیمانی کرج خاطرنشان کرد: با تکمیل آزادراه شهید سلیمانی بخش زیادی از ترافیک کلانشهر کرج و استان البرز روان‌سازی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • نرخ حمل کالا از حالت توافقی خارج شود
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند
  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفته است
  • ورود اولین سری اتوبوس های برقی به چرخه حمل و نقل عمومی کشور؛ ایستگاه اول کرج
  • ​آغاز برقی سازی اتوبوس ها و تاکسی ها برای کاهش آلودگی هوای شهرها
  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفت
  • اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه