Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@15:01:06 GMT

واکنش قلعه نویی به عملکرد محسن مسلمان

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۷۶۳۳

سپاهان که مجبور به استراحت اجباری شده و در هفته نوزدهم دیدار این تیم برابر ذوب آهن به تعویض افتاده، با صلاحدید امیرقلعه نویی روز گذشته بازیکنان تیم را به دو دسته تقسیم کرد؛ بازیکنانی که اگرچه برخی از آنها فرصت کمی برای بازی در ترکیب تیم به دست آورده اند ولی نام های شناخته شده ای در فوتبال ایران به شمار می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسن مسلمان یکی از خریدهای امیرقلعه نویی در نیم فصل دوم است که تنها 45 دقیقه در دیدار برابر سپیدرود فرصت بازی به دست آورده و با توجه به شیوه بازی سپاهان کار سختی برای بازگشت به ترکیب اصلی دارد.
با این حال مسلمان در بازی درون تیمی روز گذشته نمایش خوبی داشت که رضایت امیرقلعه نویی را به همراه داشته و باید ببینیم فرصت دوباره برای هافبک نیم فصل اول ذوب آهن در چه دیداری رقم خواهد خورد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ذوب آهن بازی فوتبال ایران مسلمان نیم فصل دوم نیم فصل اول قلعه نویی سپاهان محسن مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر ملی پوش ایران به استقبال شاگردان قلعه نویی در عشق آباد رفت

تیم ملی فوتبال کشورمان یکشنبه برای برگزاری دیدار برگشت مقابل ترکمنستان در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، عازم ترکمنستان شد. ملی‌پوشان ایران پس از طی مسافت یک ساعته و نیمه و ورود به فرودگاه این کشور، مورد استقبال برخی اعضای سفارت‌خانه ایران در عشق آباد قرار گرفتند. این افراد از برخی بازیکنان مثل طارمی و آزمون امضا و عکس یادگاری گرفتند.

تمیزی، سفید بودن رنگ بیشتر ساختمان‌ها، اتومبیل‌ها و آرامش موجود در پایتخت ترکمنستان مورد توجه اعضای تیم قرار گرفت. یکی از مسئولان تلویزیون ترکمنستان پس از حضور تیم ملی در این کشور، پیروزی ۵ بر صفر ایران در بازی رفت را به اعضای تیم تبریک گفت. تیم ملی در هتل ۵ ستاره ییلدیز که بهترین هتل عشق آباد است مستقر شده. محلی که امکاناتش مثل اتاق و غذا‌ها مورد رضایت ملی‌پوشان قرار گرفته و با ورزشگاه این شهر که فردا دیدار ۲ تیم در آن برگزار می‌شود، حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارد.

عشق آباد در حال حاضر هوایی ابری و مانند تهران بهاری دارد. سردار آزمون، مهاجم مصدوم ترکمن تیم ملی که بازی امروز را از دست داده بیش از سایر بازیکنان مورد توجه مردم ترکمنستان قرار گرفته و حتی خلیل آزمون، پدر او نیز یکشنبه با حضور در عشق آباد به استقبال کاروان تیم ملی رفت. شاگردان امیر قلعه‌نویی صبح دیروز تمرین بدنسازی خود را در هتل انجام داده و از ساعت ۱۷:۳۰ نیز اولین و آخرین تمرین خود را در ورزشگاه محل برگزاری بازی که جمن مصنوعی دارد برگزار کردند. دیدار ۲ تیم از ساعت ۱۸:۳۰ امروز انجام خواهد شد.

 

منبع: همشهری ورزشی

دیگر خبرها

  • کلوزآپ: عملکرد تیم ملی آینده در فیفا دی مارچ
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه نویی: از فیفا و AFC برای اجازه برگزاری بازی در این زمین تعجب می‌کنم/ باز هم از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • چهره درهم قلعه نویی در روز صعود ایران
  • قلعه‌نویی و فرصت به یک بازی اولی دیگر
  • چهره خندان بیرانوند در روز نیمکت نشینی
  • پدر ملی پوش ایران به استقبال شاگردان قلعه نویی در عشق آباد رفت
  • قلعه‌نویی در عشق آباد هم برد پرگل می‌خواهد