Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، کار پرسپولیس شده بازی با رکوردها و ما هم عادت کرده‌ایم هر روز با رکوردی تازه شگفت‌زده‌مان کند. در کارنامه این تیم البته رکوردهای منفی هم کم نیستند. مثلا همین رکورد ناکامی در شکست دادن نفت مسجدسلیمان که رویارویی با این تیم را به خاطره‌ای ناخوش برای پرسپولیسی‌ها تبدیل کرده است. در لیگ برتر، پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان پیش از این سه بار با هم بازی کرده‌اند که هر سه بازی بدون برنده به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آمار اما چیزی نیست که با سیاق قهرمان دو دوره اخیر لیگ برتر همخوانی داشته باشد و پرسپولیسی‌ها هم از آن انگیزه‌ای ساخته‌اند برای لمس نخستین پیروزی که رقم خوردنش در خانه حریف، لذت آن را دوچندان خواهد کرد و البته باید ببینیم تیم برانکو بدون سیدجلال از پس آن برمی‌آید؟

شاید عجیب به نظر بیاید اما واقعیت این است که پرسپولیس هنوز نتوانسته نفت مسجدسلیمان را شکست دهد. قرمزهای تهران کلا سه بار مقابل نفت مسجدسلیمان بازی کرده‌اند که هر سه بازی با تساوی به پایان رسیده و پرسپولیس هرگز موفق به پیروزی نشده و از بازی با نماینده مسجدسلیمان در لیگ برتر خاطرات خوشی برایش نمانده است.
پرسپولیس در هفته هشتم لیگ چهاردهم در تهران برای اولین بار مقابل این تیم خوزستانی قرار گرفت که بازی بدون برنده به پایان رسید. در آن بازی حمید درخشان بعد از برکناری علی دایی و شکست سه بر یک قرمزها مقابل تراکتورسازی، نخستین نیمکت‌نشینی‌اش در پرسپولیس را تجربه می‌کرد. در ابتدا پرسپولیس با گل دقیقه 4 کیومرث چراغی عقب افتاده اما زنده‌یاد هادی نوروزی بلافاصله بعد از ورودش به زمین در نیمه دوم با نخستین ضربه به توپ و با یک ضربه ایستگاهی زیبا از زاویه نسبتا بسته در دقیقه 56 درخشان را از شکست در نخستین حضورش روی نیمکت نجات داد.
در بازی برگشت همان فصل که در هفته بیست و سوم برگزار شده بود، تیم بحران‌زده حمید درخشان در خانه حریف با دو گل عالیشاه و علیپور پیش افتاد اما در همین نیمه با گل کیوان امرایی اختلاف به حداقل رسید. در همان ابتدای نیمه دوم و دقیقه 56 علیرضا فغانی بازیکن خارجی آن روزهای نفت یعنی روسلان ملزدینوف را به ‌خاطر خطای شدیدش روی سوشا مکانی از بازی اخراج کرد و در آن شرایط نظر می‌رسید پرسپولیسی‌ها برای پیروزی کار سختی نداشته باشند اما در وقت‌های تلف شده رضا کرملاچعب از اشتباهات سریالی بازیکنان پرسپولیس استفاده کرد و کار را به تساوی کشاند.
از آن بازی هواداران فوتبال و پرسپولیسی‌ها حتما رقص محلی کرملاچعب با دستمال‌های زرد بعد از گلزنی‌اش و البته مصدومیت گابریل را به‌ خاطر می‌آورند. در آن مسابقه بر اثر اصابت سنگی که هواداران میزبان به سمت فرناندو گابریل هافبک برزیلی پرسپولیس پرتاب کرده بودند، این بازیکن از ناحیه‌ پیشانی دچار مصدومیت شدیدی شد و خوش‌شانس بود که بینایی‌اش را از دست نداد. پرسپولیس یک هفته بعد از آن مسابقه با دیگر تیم قعرنشین جدول یعنی راه‌آهن هم 2 بر 2 مساوی کرد تا درخشان برکنار شود و برانکو ایوانکوویچ هدایت قرمزها را به عهده بگیرد. در پایان همان فصل، نفت مسجدسلیمان به‌عنوان آخرین تیم جدول به لیگ یک سقوط کرد و پرسپولیس هم در نهایت لیگ را با قرار گرفتن در رده هشتم به پایان رساند. نفت مسجدسلیمان اما امسال بار دیگر با هدایت عبدا... ویسی به لیگ برتر برگشت و در هفته چهارم مثل سدی زردرنگ مقابل برانکو و تیمش ایستاد و تاریخ بار دیگر در مقابل چشمان هواداران دو تیم تکرار شد. در آن مسابقه نفت با تمام توانش مقابل حملات پرشمار پرسپولیسی‌ها ایستادگی کرد تا بازی با تساوی بدون گل تمام شود و پرسپولیس با دومین تساوی متوالی از صدر جدول دور شود. امروز هم دو تیم برای چهارمین بار در مقابل یکدیگر حاضر می‌شود که شاید با توجه به نتایج کسب شده، پرسپولیس روی کاغذ شانس بیشتری برای پیروزی دارد اما نفت پیش از این سه بار نقشه‌های رهبران پرسپولیس را نقش بر آب کرده است و امروز هم انتظار می‌رود شاهد بازی پر اتفاقی از دو تیم باشیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال به دنبال جبران گل جنجالی‌اش به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دیدارهایی که پرسپولیس حسرت بزرگی در جدال رفت برای آن داشت، مربوط به تقابل با طلایی‌پوشان در دیدار رفت بود.

دیداری که پرسپولیس نتوانست از 10 نفره شدن نفت آبادان در ثانیه پایانی نیمه اول بهره ببرد و در نهایت به تساوی دو – دو مقابل این تیم رضایت داد.

این بازی که جنجال داوری زیادی هم داشت، در نهایت با گلی که در لحظات پایانی پرسپولیس دریافت کرد با تساوی به پایان رسید. دانیال اسماعیلی فر مدافع راست موفق این روزهای پرسپولیس هر چه تلاش کرد موفق نشد مانع از ثبت گل تساوی حریف شود و توپ در برخورد به او وارد دروازه علیرضا بیرانوند شد. اتفاقی که گلر سرخ‌ها در این فصل در چند مرحله تجربه کرده و دروازه‌اش با ضربه مدافعان خودی باز شده است.

دانیال اسماعیلی‌فر که این روزها به بازیکنی تاثیرگذار در ترکیب پرسپولیس تبدیل شده و گلسازترین بازیکن این تیم نیز محسوب می‌شود، اکنون با انگیزه‌ای متفاوت مقابل حریف قرار خواهد گرفت و به دنبال جبران گل بخودی بازی رفت است.

خط هجومی سرخ‌ها این روزها یکی از آماده‌ترین خطوط لیگ محسوب می‌شود و باید دید مقابل یکی از بدترین خطوط دفاعی فصل قادر خواهد بود شرایط را به سود خود کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست
  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • طلسم ادامه‌دار هالند مقابل رئال: گل نمی‌زند (عکس)
  • دانیال به دنبال جبران گل جنجالی‌اش به پرسپولیس
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • بالاترین آمار برای سرمربی اخراجی در ایران | او بهترین بود، اما برای خودش!