Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:27:54 GMT

ائمه جمعه برای تبیین بیانیه گام دوم رهبری تلاش می کنند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۷۶۷۰

ائمه جمعه برای تبیین بیانیه گام دوم رهبری تلاش می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب روز شنبه در گردهمائی ماهانه ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن باز هم شاهد حضور پرشور و پرشکوه مردم ایران بودیم که این حضور و حماسه شایسته تقدیر و تشکر است.

وی با اشاره به صدور بیانیه‌ گام دوم انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد: ائمه جمعه تمامی تلاش خود را برای تبیین و عملیاتی کردن این بیانیه خواهند کرد که امیدواریم در این زمینه مسئولان و مدیران هم اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به ویژگی‌های این بیانیه خاطرنشان کرد: نگاه واقع بینانه به نقاط قوت و ضعف چهل سال اول انقلاب و امید و خوش بینی به آینده، روح و مغز این بیانیه راهبردی است.

فاطمی نسب گفت: در تبیین نقاط ضعف و کاستی های چهل سال گذشته، رهبر انقلاب نه با نگاهی خودتحقیرانه و مایوسانه، بلکه با نگاهی منطقی، منصفانه وتوام با ریشه یابی سخن گفته‏ اند که این نگاه زیبا و راهگشا نیازمند تامل بیشتر است.

وی تصریح کرد: جوانان یکی از کلید واژه های اصلی این بیانیه محسوب می‌شود که این مهم نشان دهنده این است که مقام معظم رهبری مانند گذشته اهمیت زیادی را برای جوانان قائل شده است و برای پیشبرد انقلاب اسلامی روی جوانان حساب ویژه ای کرده است.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: این بیانیه پیام بزرگ و روشنی پس از ۲۲ بهمن که فتح بزرگ دیگری برای ملت ما رقم خورد برای دشمنان این نظام بود و شکست و رسوایی جدیدی را برای استکبار جهانی به همراه داشت.

فاطمی نسب افزود: باید مدیران نسل فعلی، حلقه‏ی مدیریتی را برای حضور نسل جوانِ مؤمنِ آگاهِ انقلابی باز کنند، به نصاب مدیریت انقلابی و جهادی برگردند، خودشان را در پاک‏دستی، عدالت‏خواهی، فسادستیزی و ساده‏زیستی به آن تراز برسانند، متواضعانه خطاهای خود را بپذیرند و عذرخواهی کنند تا بدین وسیله گامی اساسی در راستای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم برداشته شود.

کد خبر 4550080

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام نوری معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در دومین گردهمائی ائمه جمعه استانهای گلستان ، مازندران و خراسان شمالی در گلستان گفت : گردهمائی عهد حضور با هدف سازمان دهی و انسجام بخشی ائمه جمعه در راستای آموزشهای مد نظر برای شبکه امامت و موضوعاتی در راستای جهاد تبیین تا پایان سال در هشت منطقه برگزار می شود.

وی افزود : جمعیت ، مسجد ، نوجوان و آموزش و پرورش از موضوعات گردهمائی دو روزه ائمه جمعه استانهای گلستان ، مازندران و خراسان شمالی است.

او بازدید از جزیره آشوراده و کانال انتقال آب در قالب اردوی راهیان پیشرفت را هم از برنامه های این گردهمائی اعلام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • گرد همایی منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان