Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@05:17:27 GMT

اهدای دیپلم افتخار تختی به موزه ملی ورزش

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۷۶۷۳

مدالهای و یادبودهای قهرمانان و فدراسیون‌های ورزشی به موزه ملی ورزش ایران اهدا شد.

به گزارش "ورزش سه"، جلسه موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک با حضور وزیر ورزش ، صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، محمود خسروی‌وفا رییس کمیته پارالمپیک، ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش ، عبدالحمید احمدیمعاونت امور فرهنگی وزارت ورزش، برخی از مسئولان فدراسیون‌ها و ورزشکاران، در وزارت ورزش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه پس از صحبت‌های صالحی امیری، برخی از مسئولان و ورزشکاران فدراسیون‌های بسکتبال، کشتی، دوومیدانی و وزنه برداری آثار، مدال، جام، یادبودهای خود را به موزه اهدا کردند.


رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال اولین نشان تیم ملی بسکتبال ایران برای کسب سهمیه المپیک در سال ۲۰۰۷ و اولین مدال آسیایی ایران در بسکتبال و همچنین نشان بهترین فدراسیون آسیا که به فدراسیون بسکتبال ایران در سال ۲۰۱۰ تعلق گرفته بود را به موزه اهدا کرد.


علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری به همراه محسن بیرانوند، محمد نصیری، علی پاکیزه‌جم از این  فدراسیون در این جلسه حضور داشتند و مدال و یادبودهای خود را به موزه اهدا کردند.

 


علیرضا رضایی نایب رییس فدراسیون کشتی، شلوار پهلوانی، گواهینامه ۱۹۶۴ توکیو، دیپلم افتخار و نامه اتحادیه جهانی کشتی که جهان پهلوان تختی را به عنوان ۱۰ کشتی گیر برتر دنیا معرفی کرده بود را از طرف فدراسیون به موزه اهدا کرد.

 


لیلا رجبی اولین مدال طلای خودش و اولین مدال طلای دوومیدانی زنان ایران که در بازی‌های آسیایی داخل سالن ۲۰۰۹ ویتنام کسب کرده بود را به موزه ملی ورزش اهدا کرد.

 


در پایان  سلطانی فر وزیر ورزش از ورزشکاران و مسئولان فدراسیون‌هایی که یادبودهای ارزشمند خود را به موزه ملی ورزش  اهدا کردند، قدردانی کرد.

 

 

پرتاب وزنه علیرضا رضایی کشتی وزنه برداری دو و میدانی علی مرادی (رئیس فدراسیون) لیلا رجبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرتاب وزنه علیرضا رضایی کشتی وزنه برداری دو و میدانی علی مرادی رئیس فدراسیون لیلا رجبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی آماده گفت: به مناسبت عید سعید فطر، ۶۵۰ بسته معیشتی به خانواده‌های زندانیان حوزه قضایی شهرستان دزفول اهدا شد.

وی ارزش ریالی هر بسته معیشتی را ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این بسته‌ها با همکاری انجمن حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان و به همت خیرین شهرستان تهیه و در ۴ مرحله به خانواده‌های هدف اهدا شدند.

آقای آماده هدف از این اقدام را رفع نیاز‌های معیشتی خانواده زندانیان عنوان و از همکاری خیران این شهرستان در کمک به انجمن یادشده قدردانی کرد.  

دیگر خبرها

  • سید حسن خمینی: قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان در آسیا موجب افتخار و خوشحالی همه ایرانیان ورزش دوست است
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد
  • افتخار آفرینی فرنگی کاران خوزستان در آسیا
  • امانت را به صاحبش بازگرداندم
  • اهدای مدال جهانی آلیش به موزه آستان قدس رضوی
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول