Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان گروگان ۲ میلیارد تومانی از چنگال آدم ربایان آزاد شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد قنبری گفت: در پی وقوع یک فقره گروگانگیری در اواخرآبان ماه سال جاری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد ۲ سرنشین مسلح یک دستگاه خودروی پژو نقره‌ای رنگ، دانشجوی ۲۱ ساله زاهدانی را در منطقه "زیباشهر" درحالی که سوار خودروی پراید خود بود با تهدید سوار پژو کرده و به سرعت متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار قنبری ابراز کرد: در بررسی اظهارات خانواده فرد ربوده شده مشخص شد گروگانگیر‌ها برای رهایی فرزندشان مبلغ ۲ میلیارد تومان درخواست کردند که کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از سرنخ‌های موجود اقدامات خود را برای رهایی گروگان آغاز کردند.

وی عنوان کرد: افسران زبده پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و با بهره گیری از شیوه و شگرد‌های پلیسی سرانجام روز گذشته مخفیگاه یکی از گروگانگیران را در منطقه " کورین " شهرستان زاهدان شناسایی و در اقدامی ضربتی او را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده ضمن اعتراف به آدم ربایی علت ارتکاب جرم را اختلاف مالی با خانواده فرد ربوده شده اعلام کرد.

وی ادامه داد: پس از دستگیری این متهم همدستان وی که عرصه را برخود تنگ دیدند گروگان را صحیح و سالم بدون دریافت هیچ گونه وجهی در یکی از خیابان‌های شهر زاهدان رها کرده و متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده دیگر عاملان این آدم ربایی شناسایی و تلاش برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پلیس آگاهی خودرو پژو خودرو سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۳۰۰ حساب بانکی مسدود شد

سردار "محمد قنبری" در تشریح وضعیت عملکرد مبارزه با کلاهبرداری در سال ۱۴۰۲، اظهار داشت: مقابله جدی با کلاهبرداران و دستگیری افراد تحت تعقیب این جرم، از اولویت‌های مهم ماموریتی پلیس آگاهی در حوزه مبارزه با جعل و کلاهبرداری می‌باشد.

به گزارش ایلنا، وی افزود: با تلاش کارآگاهان در سال ۱۴۰۲ در حوزه مقابله با کلاهبرداری، شاهد افزایش ۲۲.۶ درصدی کشف به کشف و کشف ۸۵ درصدی پرونده‌ها در سطح کشور بوده ایم.

رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: شایع‌ترین کلاهبرداری‌ها نیز تحت عنوان خرید و فروش، برداشت متقلبانه از حساب، سایت‌های اینترنتی، سرمایه گذاری و دلالی بوده است.

وی در مجموع از انسداد بیش از ۳ هزار حساب بانکی، سیم کارت و سریال گوشی تلفن همراه در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: در راستای افزایش هزینه ارتکاب جرم برای کلاهبرداران، در این خصوص حدود ۲ هزار و ۳۰۰ شماره کارت و حساب بانکی و تعداد یک هزارو ۳۱۸ سیم کارت و سریال گوشی تلفن همراه در اختیار کلاهبرداران مسدود شده است.

سردار قنبری سال گذشته را برای پلیس آگاهی سالی پرتلاش عنوان کرد و افزود: با اجرای طرح‌های مختلف توانستیم جرایم سازمان یافته را کاهش دهیم که امیدواریم بتوانیم برنامه‌ها و طرح‌های مختلف بیش از پیش امنیت را برای مردم عزیز فراهم کنیم.

این مقام ارشد انتظامی به شهروندان توصیه کرد: با رعایت ضوابط و مقررات در انجام معاملات و انجام بررسی دقیق و استعلام از دستگاه‌های ذیربط قبل از انجام هرگونه معامله و دادوستد خودداری و از رفتن به پای دستگاه خودپرداز برای پرداخت جایزه در کنترل و مهار وقوع کلاهبرداری با پلیس همکاری تا شرایط مطلوب تری ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • رهایی نوجوان ۱۲ ساله از چنگال آدم‌ربا در آبادان
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله از دست آدم‌ربا در آبادان
  • دستگیری زورگیران پل صدر تهران توسط پلیس آگاهی در مازندران +فیلم
  • ببینید | لحظه دستگیری زورگیران پل صدر تهران توسط پلیس آگاهی در استان مازندران
  • ببینید | لحظه دستگیری زورگیران پل اتوبان صدر تهران توسط پلیس آگاهی در استان مازندران
  • لحظه دستگیری زورگیران پل صدر تهران توسط پلیس آگاهی در مازندران
  • فیلم| لحظه دستگیری زورگیران پل صدر تهران توسط پلیس آگاهی در استان مازندران
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 
  • ۲ هزار و ۳۰۰ حساب بانکی مسدود شد