Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:49:16 GMT

کشف ۸ هزار عدد انواع مواد محترقه در شهرستان بهار

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۷۷۳۰

کشف ۸ هزار عدد انواع مواد محترقه در شهرستان بهار

سرهنگ بزرگعلی نوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت:طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه به منظور به حداقل رساندن حوادث و آسیب های ناشی از انفجار مواد محترقه در شب چهارشنبه آخر سال در سطح شهرستان بهار اجرا شد.

وی افزود: در این طرح با تلاش کارکنان انتظامی شهرستان بهار ۸ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در بازدید صنفی از ۲ مغازه در شهر بهار کشف و جمع آوری شد و ۲ متهم در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بهار تصریح کرد: برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه در مدت زمان باقی مانده تا شب چهارشنبه آخر سال، با جدیت در دستور کار پلیس شهرستان بهار قرار دارد.

توقیف محموله کولر های گازی قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۶ دستگاه کولر گازی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: کارکنان انتظامی شهرستان بهار با اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا موفق به کشف محموله کولر های گازی قاچاق در محور های مواصلاتی این شهرستان شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این کولرهای گازی قاچاق و تجهیزات جانبی آن که در یک وانت آریسان بارگیری شده بود، بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: یک متهم در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 4550089

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان بهار فرماندهی انتظامی همدان مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از توقیف دو دستگاه خودروی نیسان حامل ۵ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کلاردشت، به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ ناصر صالحی در تشریح این خبر، اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی دو دستگاه خودروی نیسان حامل چوب جنگلی در محور عباس آباد خبر داد و افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه خودرو‌های  نیسان را توقیف و در بازرسی 5 تن چوب  که به صورت غیر مجاز از  جاده جنگلی برداشت شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به دستگیری متهمین در این  عملیات، خاطرنشان کرد: ماموران در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهمان را به مرجع قضایی معرفی کردند.

صالحی در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد،  از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • ستون gc چیست و انواع ستون gc کدام‌اند ؟