Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@07:51:35 GMT

کشف ۵۳۵ راس احشام قاچاق در هرمزگان/ ۲۶ متهم دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۷۷۸۳

کشف ۵۳۵ راس احشام قاچاق در هرمزگان/ ۲۶ متهم دستگیر شد

جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان از کشف 535 راس دام قاچاق و دستگیری 26 متهم در 72 ساعت گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هرمز؛ سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد،جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به  نوسانات نزخ ارز در ایام پایانی سال اظهار کرد: قاچاقچیان پس از وارد کردن دام زنده از استان های مرکزی به  هرمزگان از طریق قایق های تندرو بارگیری و از کشورخارج می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان با اشاره به افزایش قاچاق دام از کشور تصریح کرد: طرح ضربتی مبارزه با قاچاق دام و فرآورده های دامی با استفاده از امکانات موجود  به منظور پاکسازی مناطق آلوده و همچنین ناامن کردن محورها و مسیرهای انتقال به مدت 72 ساعت در استان اجرا شد.

بهدانی فرد بیان کرد: در اجرای این طرح تعداد 24 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل احشام شناسایی و توقیف و در بازرسی از آنها مجموعا 535 رأس انواع دام زنده قاچاق شامل گاو، گوسفند و شتر کشف شد.

وی  ارزش دام های قاچاق کشف شده را 11 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه تعداد 26 نفر از عوامل قاچاق دام دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران کلانتری «کوی پلیس» مشهد متهم به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهر را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: در پی دریافت گزارش سرقت‌های سریالی قطعات خودرو در محدوده خیابان «پروین اعتصامی و بلوار جمهوری اسلامی»، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری کوی پلیس با بررسی سرقت‌ها و تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش چهار دستگاه کامپیوتر خودرو، سه عدد باطری و ۲ حلقه لاستیک «زاپاس» کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم ۴۰ ساله در بازجویی‌ها و مواجهه با مستندات و ادله کشف شده به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در محدوده خیابان پروین اعتصامی، امام رضا (ع)، جمهوری، فدائیان اسلام، شهید عرفانی، احزاب، قباد، مصلی و چمن مشهد اعتراف کرد.

به گفته وی، متهم به دادسرا معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد