Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره با اهمیت ورزش در تندرسی و سلامت دانش آموزان، گفت: همایش بزرگ "همیاران ورزش" با حضور ۳ هزار دانش آموز دختر ابتدایی روز دوشنبه ساعت ۸ صبح در محل مجتمع ورزشی آموزگار برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه توجه ورزش دانش آموزی بهترین فرصت برای شناسایی استعدادها و توانایی دانش آموزان و تربیت نسلی سالم و با نشاط است، افزود: در این رویداد بزرگ ورزشی دانش آموزان به انجام حرکات ورزشی همراه با حلقه هولاهوپ خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی اصل با اشاره به اینکه در اجتماع بزرگ دانش آموزان ورزشکار، سرود المپیاد ورزشی درون مدرسه ای توسط دانش آموزان اجرا می شود بیان داشت: دانش آموزان علاوه بر ورزش حلقه، به اجرای طناب زنی هماهنگ خواهند پرداخت که در نوع خود جالب توجه خواهد بود.

انتهای پیام/گ

همایش همیاران ورزش برگزار می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان

مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه 15 در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری آنا اظهار داشت: به مناسبت هفته ملی سلامت و با هدف افزایش فرهنگ خود مراقبتی سلامت در میان شهروندان، ارتقا سلامت شهر و شهروندان و معرفی خدمات حوزه سلامت شهرداری تهران به شهروندان، همایش پیاده روی خانوادگی با حضور بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان بزرگ آزادگان برگزار شد.   وی به برپایی استیج شاد و مفرح در حاشیه این همایش اشاره کرد و گفت: قرائت قرآن کریم، سرود ملی، مجری گری، اجرای گروه سرود شمیم یاس و تقدیر از خانواده شهید گرانقدر پرچمی از شهدای مدافع سلامت از ویژه برنامه های استیج بود .   مهدی مالمیر افزود: برپایی جشنواره غذاهای سالم و محلی، برگزاری بازی های نشاط سالمندی، برپایی ایستگاه های خوش نویسی و خطاطی، قلم کاری، گریم کودک، آموزش مراقبت های راهنمایی و رانندگی همراه با بازی، فروش کتاب، اسباب بازی و محصولات کودکان از برنامه های اجرا شده در حاشیه این همایش بود.   وی در پایان خاطر نشان کرد: برپایی میز خدمت سلامت محور با حضور پزشکان و کارشناسان متخصص شامل مشاوره تغذیه، مشاوره روانشناسی، غربالگری و تست فشار خون و قند خون و...از دیگر برنامه های این مراسم بود.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • موفقیت همیاران صلح در پرونده‌های بزرگ قضایی
  • توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • ورزشکاران رشته گلف موفق عمل می‌کنند/ لزوم ترغیب دانش‌آموزان به سمت ورزش گلف
  • ۲ مجموعه ورزشی بزرگ در محلات هاشم‌آباد و کیانشهر احداث می‌شود