Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از اعزام ۸۰ نفر از زنان سرپرست خانواد تحت حمایت این نهاد به کربلا معلی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، مجید گزدرازی اصل، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر (۴ اسفند) در حاشیه مراسم اعزام مدجویان زن سرپرست خانوار به کربلای معلی، اظهار کرد: علاوه بر تلاش جهت برطرف نمودن مسائل مادی و معیشتی مددجویان، پرداختن به بعد معنوی و فرهنگی زندگی افراد تحت حمایت از رویکردهای اصلی این نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گزدرازی اصل از اعزام ۲ کاراوان چهل نفری مددجوی تحت حمایت از زنان روستایی و مناطق محروم به زیارت کربلای معلی خبرداد و گفت: این ۲ کاروان، شامل ۸۰ زن سرپرست خانوار هستند که برای اولین بار و به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن به کربلای معلی اعزام شدند.

 

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با اشاره به اینکه سفر زیارتی ۸ روزه خواهد بود،افزود: جهت اعزام این دو کاروان مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده، که از محل منابع امدادی، دولتی و کمک خیران نیکوکار تأمین شده است.

 

اعزام ۳۲۰ مددجوی بوشهری طی سالجاری به عتبات عالیات
قائم مقام کمیته امداد استان بوشهر به اعزام ۳۲۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در طول سال جاری به کربلای معلی و سفر زیارتی عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: این افراد که ۴۰ نفر آن مرد و ۲۴۰ نفر دیگر زنان سرپرست خانوار بوده اند از ابتدای سال جاری تا کنون به کربلا معلی اعزام شده اند.

 

وی افزود: هزار و ۵۰۰ نفر مددجو در قالب پیاده روی اربعین شرکت کردند که برای این تعداد هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل منابع امدادی، دولتی و کمک‌های خیران هزینه شده است.

 

طریقه مشارکت مجازی نیکوکاران اجتماعی
گزدرازی اصل در پایان خاطرنشان کرد: مددجویانی که تا کنون به اماکن زیارتی مشرف نشدند با حمایت کمیته امداد و کمک خیران در قالب طرح شوق زیارت اعزام می‌شوند، گفت: خیران نیکوکار برای مشارکت در طرح شوق زیارت می‌توانند کمک‌های خود را بامراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا از طریق شماره گیری کد #۰۷۷*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب حادثه تروریستی زاهدان مجلس آیت الله مومن آذربایجان غربی مقام معظم رهبری اردبیل خبرگزاری شبستان حضرت عباس روزنامه زنان سرپرست خانوار کمیته امداد امام خمینی ره اعزام زائران خبرگزاری شبستان کربلا استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ صالحی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۲ حامی خارج از کشور با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند، گفت: تعداد کل فرزندان اختصاص یافته به حامیان خارج از کشور ۳۰۸ نفر است.

وی افزود: جمع کمک‌های نقدی خیرین و حامیان خارج از کشور در سال گذشته ۷ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ادامه داد: این کمک‌ها در زمینه حمایت از خانواده‌ها با تعهد مساعدت ماهیانه، کمک به معیشت، بهداشت و درمان، امور آموزشی و تحصیلی، تأمین و یا بازسازی مسکن نیازمندان در جهت رفع نیازمندی‌های مددجویان هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی