Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@02:15:46 GMT

جوانان در جشنواره رادیو برنامه‌سازی می‌کنند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۷۹۹۶

جوانان در جشنواره رادیو برنامه‌سازی می‌کنند

بخش آزاد جشنواره رادیو فرصتی خوب برای نیروهای جوان رادیو فراهم می‌کند. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، زهرا یساقی که از سال 1369کار در رادیو را با نویسندگی برای برنامه «بچه‌های انقلاب »شروع کرده و  نویسندگی، سردبیری  برنامه‌هایی مثل صدای جمهور،  هیئت ملت، و چهارراه جوانی را برعهده داشته و در حال حاضر تهیه کننده جوان ایرانی سلام است یکی از داوران جشنواره رادیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره بخش آزاد جشنواره بین‌المللی رادیو گفت: تفاوت این بخش با سایر بخش‌ها در این است که همه برنامه‌سازان فارغ از عنوان شغلی که دارند می‌توانند  هر برنامه‌ای که دوست دارند را بسازند.

وی با بیان اینکه این بخش فرصت خوبی برای نیروهای جوان رادیوست که جرقه‌های ذهنی و ایده‌های کوچک‌شان را تبدیل به محصولی شنیداری کنند، تصریح کرد: در بخش «آزاد»، «خلاقیت» حرف اول را می‌زند  با این وجود بازهم بخش«خلاقانه» پیش‌بینی شده است.

یساقی با بیان اینکه چندین دوره برنامه‌های جشنواره را داوری کرده است، خاطرنشان کرد: مشتاقم که برنامه‌های بخش«آزاد» را بشنوم  چون  علاوه بر  تازگی در موضوع در فرم هم حرفه‌ای متفاوتی برای گفتن دارند.

خبرهای کوتاه رادیو و تلویزیون| بهزاد فراهانی بازیگر سریال رمضانی شد/ نمایش‌های رادیویی جشنواره فجر امروز تمام می‌شودخبرهای کوتاه رادیو و تلویزیون| استفاده از یک چهره اینستاگرامی در یک سریال تلویزیونی/ تجلیل از یک رادیویی قدیمی در فرهنگسرای ابن‌سیناچهارم اردیبهشت‌ماه جشنواره چهاردهم، برترین‌های رادیو را مشخص می‌کندصدای "گیتی‌خامنه" بعد از مدت‌ها از رادیو به گوش می‌رسدبین‌المللی‌ها در جشنواره رادیو، داوری می‌کنند

این برنامه‌ساز فعال رادیو گفت: برای قالب‌های مختلف برنامه‌های رادیویی ساختار و فرمتی خاص تعیین شده است، به طور مثال می‌دانیم وقتی برنامه‌هایی در قالب «مستند» یا «فیچر» می‌شنویم، شنونده چه محصولی هستیم ولی بخش خلاقاته شنونده اثری هستی که که در قبل آن را نشنیده‌ای و برایت تازگی دارد .

یساقی افزود: هدف ما در بخش آزاد شناسایی ظرفیت‌های جدید برای برنامه‌سازی رادیوست.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، فاطمه تختی نژاد در مصاحبه با خبرنگار صداو سیما افزود: مهم‌ترین این برنامه‌ها صبح بخیر هرمزگان، کلودنگ عشق، پسین هرمزگان و آهنگ تندرستی است.
وی گفت: به طور میانگین هفته‌ای یک بار رادیو خلیج فارس با رادیو‌های سراسری مانند، معارف، ایران و قرآن و نیز رادیو‌های استان‌های دیگر اجرای مشترک دارد.
رادیو خلیج فارس از سال ۱۳۴۵، بعد از رادیو ارومیه فعالیت خود را آغاز کرد.
در کشور نیز رادیو ۸۴ ساله شد.

بیشتربخوانید:معرفی نفرات برگزیده پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر هرمزگان

دیگر خبرها

  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • پیگیری مشالبات مردم در برنامه رادیویی «ساوالانیم» از رادیو اردبیل
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • ۸۴ بهار با رادیو
  • پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد
  • دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی
  • آخرین جزییات از مراسم افتتاحیه سومین جشنواره پژواک رادیو