Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتیجه دیدار ذوب‌آهن و استقلال، برای سرمربی سبزپوشان از اهمیت بالاتری برخوردار بوده و منصوریان مقابل تیم سابقش به دنبال اثبات توانایی‌هایش است. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن فردا در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ برتر باید به مصاف استقلال تهران برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که نتیجه آن علاوه ذوب‌آهن و استقلال، برای سایر تیم‌های حاضر در صدر جدول از اهمیت بالایی برخوردار بوده و می‌تواند معادلات قهرمانی را پیچیده‌تر کند. از طرف دیگر ذوبی‌ها برای فرار از وضعیت اسفبار خود در پایین جدول چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار ندارند و استقلالی‌ها نیز در صورت کسب 3 امتیاز، گام بلندی در راه رسیدن به صدر جدول برمی‌دارند. با این وجود شاید نتیجه این بازی برای هیچ کس به اندازه منصوریان حائز اهمیت نباشد. سرمربی فعلی سبزپوشان علاوه بر موفقیت تیمش انگیزه‌های شخصی فراوانی مقابل استقلال داشته و این بازی برای او هم محلی برای اثبات توانایی‌هایش محسوب می‌شود و هم فرصتی است برای گرفتن انتقام از آبی‌پوشان تهران.

منصوریان خاطرات خوبی از استقلال ندارد. وی که در لیگ شانزدهم با حمایت شدید سکوهای آبی جانشین مظلومی در استقلال شده بود، در لیگ هفدهم با فشار همان سکوها مجبور به استعفا شد تا یاد بگیرد اعتمادی به سکوهای آزادی نیست. منصوریان در لیگ پانزدهم جزو مربیان موفق محسوب می‌شد و همراه با نفت تهران نتایج بسیار خوبی را کسب کرده بود. همین موفقیت و دور کردن پرسپولیس از قهرمانی باعث شد تا بازیکن سابق استقلال نزد هواداران این تیم به شدت محبوب شده و آنها خواستار حضور او بر روی نیمکت مربیگری تیم‌شان باشند. اتفاقی که در ابتدای لیگ شانزدهم افتاد و هواداران استقلال با پلاکاردهای بسیاری از حضور منصوریان به شدت حمایت کردند. منصوریان با هیاهوی زیادی کارش را در استقلال آغاز کرده و بازیکنان با کیفیتی را نیز جذب نمود، اما نتوانست شروع موفقی با این تیم داشته باشد و با آغاز رقابت‌های لیگ شانزدهم نتایج ضعیفی را همراه با آبی‌پوشان کسب کرد. نتایج ضعیف استقلال در کنار صدرنشینی مطلق پرسپولیس در آن فصل، عصبانیت شدید هواداران این تیم را در پی داشته و موجب شد تا خیلی زود زمزمه‌های اعتراض علیه منصوریان روی سکوهای آزادی شکل بگیرد. محروم شدن استقلال از پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی آن فصل نیز شرایط را برای وی سخت‌تر از قبل نمود اما به ناگهان ورق به نفع منصوریان برگشت و باز هم محبوبیتش را به دست آورد.

خرمگاه: بازی با استقلال مانند سایر بازی‌های لیگ است/ شناخت کافی از این تیم داریموینفرد شفر: برنامه لیگ به نفع رقبای استقلال و پرسپولیس است/ شاید مسئولان سازمان لیگ اسم مرا نمی‌دانند!اصفهان| ذوب‌آهن و استقلال؛ جنگ سرمربی‌ها

محرومیتی که همگان فکر می‌کردند شرایط استقلال را بدتر از قبل خواهد کرد، برای سرمربی این تیم بانی خیر شده و منصوریان همراه با جوانان تیمش در نیم‌فصل دوم عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشت و نتایج درخشانی را کسب کرد. بازی‌های درخشان، پیروزی در دربی تهران و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2017  یک بار دیگر محبوبیت گم شده منصوریان را به وی برگرداند اما بدشانسی‌های او تمامی نداشت. اوج بدشانسی‌های این مربی جوان شکست تلخ و سنگین مقابل العین در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان بود، شب تلخی که هیچ‌ کدام از هواداران استقلال آن را فراموش نمی‌کنند. استقلال که در تهران مقابل العین با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیده بود، یک شب کابوس‌وار را در امارات پشت سر گذاشته و در بازی برگشت با نتیجه 6 بر یک شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد تا منصوریان تبدیل به منفورترین شخص در نزد هواداران این تیم شود. اما این شکست نیز برای پیچیدن کار منصوریان کافی نبود و مدیران وقت استقلال تصمیم گرفتند لیگ هفدهم را نیز با او ادامه دهند. 

استقلال در لیگ هفدهم نیز بازیکنان بسیاری را به خدمت گرفت اما بخت آنها با منصوریان همچنان باز نشده و آبی‌پوشان تهران بدترین شروع فصل‌شان در ادوار مختلف را تجربه کردند. نتایج ضعیف و گل نزدن‌های استقلالی‌ها باعث شد تا منصوریان جوان خیلی زودتر از آنچه که فکرش را می‌کرد با تیم محبوبش به پایان راه برسد و در هفته هفتم لیگ هفدهم پس از تساوی مقابل ذوب‌آهن، از سمت خود کناره‌گیری کرد و ویفرد شفر جانشین وی شد. حال مرد دوچهره آبی‌ها پس از یک‌ سال بار دیگر به آزادی باز می‌گردد و پس از گذشت  بیش از 3 فصل یک‌ بار دیگر مقابل استقلال قرار خواهد گرفت. منصوریان بدون شک فردا انگیزه‌های بسیاری خواهد داشت، از اثبات توانایی‌هایش به هوادارانی که روزی او را ناجی نامیده و روز دیگر برایش شعار «حیا کن، رها کن» سر دادند تا گرفتن انتقام از بازیکنانی که به اعتقاد بسیاری علیه او باند تشکیل داده بودند. رویارویی استقلال و منصوریان بدون شک اتفاقات زیادی در پی خواهد داشت و باید منتظر ماند و دید پیروز این جدال چه کسی خواهد بود؛ منصوریان یا هواداران استقلال؟

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT4

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!

به گزارش ورزش سه پرسپولیس در شرایطی به اراک سفر خواهد کرد که به احتمال زیاد علیرضا بیرانوند همراه تیمش نخواهد بود.
بیرو که از دوشنبه در تمرینات پرسپولیس حاضر شده دوره توانبخشی را آغاز کرده تا  مچ دست آسیب دیده اش را بعد از حدود سه هفته در گچ ماندن تقویت کند.از آنجایی که بیرانوند هنوز تمرینات دروازه بانی‌اش را آغاز نکرده به احتمال قوی به اراک سفر نخواهد کرد و برای دیدار با سپاهان آماده می شود.
در چنین شرایطی امیرضا رفیعی 22 ساله فرصت این را دارد  تا برای چهارمین مسابقه متوالی و پنجمین بار در این فصل در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود.
رفیعی تاکنون چهار بازی برای پرسپولیس انجام داده که هر چهار مسابقه در لیگ برتر و سه تای آن در شهرستان بوده و البته در تمام آنها موفق به ثبت کلین شیت شده است.این بار اما او در جام حذفی چالشی متفاوت را تجربه خواهد کرد که یک اشتباه منجر به حذف تیم خواهد شد و می تواند هر آنچه رشته را به یکباره پنبه کند اما چنانچه از این میدان سربلند بیرون بیاید به مقبولیت و محبوبیتش نزد هواداران خواهد افزود.

در عین حال حضور در مسابقه جام حذفی یک چالش دیگر هم برای او به دنبال خواهد داشت و اینکه شاید بازی به پنالتی کشیده شود که در این صورت  باید دید او در ضربات پنالتی هم جسارت و مهارت لازم برای برنده کردن تیمش را خواهد داشت یا در این بخش غیبت بیرانوند به چشم می آید.
از سوسی دیگر این بازی برای رفیعی می تواند یک اتفاق ویژه دیگر هم به همراه داشته باشد و آن رویارویی با احمد گوهری است؛ دروازه بانی که سال گذشته یک فصل تمام کنارش تمرین کرد و بعد از او دروازه‌بان سوم بود اما حالا گلر اصلی ایرالکو به حساب می آید.آنها در طول یک سال حضور کنار هم ارتباط بسیار خوبی با یکدیگر داشتند و احتمالا در اراک رویارویی صمیمانه و گرمی با هم خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام
  • تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی