Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن نوروزی گفت: تلاش دولت برای تصویب پالرمو و سی اف تی فایده ای ندارد و دولت با سرلوحه قرار دادن بیانیه رهبری می تواند افق راهی برای رسیدن به پیشرفت و حل مشکلات اقتصادی ترسیم کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «قدس آنلاین» با تاکید بر اجرای دستورات رهبری که در بیانیه گام دوم انقلاب آورده شده، اظهار داشت: مجلس باید به سمت اجرایی کردن محورهای گام دوم انقلاب برود و برای تحقق این موضوع باید بین کمیسیون ها تقسیم کار صورت بگیرد و اعضای کمیسیون ها روی مسئله گام دوم کار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه مسئولان دولتی و اجرایی وقت خود را تنها به شعار دادن بگذرانند چیزی عاید کشور نخواهد شد.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس افزود: تلاش دولت برای تصویب پالرمو و سی اف تی فایده ای برای کشور ندارد و از تصویب این لوایح آبی برای ایران گرم نمی شود. اروپا و آمریکا هیچ گاه با ایران مماشات نخواهند کرد و طبیعتاً برای تحمیل خواسته های خود به ایران دوباره بهانه های دیگری می تراشند. ما باید به موضوعات مورد تاکید رهبری در بیانیه ایشان تمرکز کنیم و برای کار جهادی و اقتصاد مقاومتی به جوانان میدان دهیم.   عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از تاکیدات مهم رهبری است. دولت باید به اقتصاد مقاومتی و برنامه ریزی برای بهره گیری از ظرفیت های داخلی توجه کند. اگر با فساد و رانت مبارزه و جلوی پول های کثیف گرفته شود بسیاری از مشکللات حل خواهد شد.   نوروزی تصریح کرد: دولت با سرلوحه قرار دادن بیانیه رهبری می تواند افق راهی برای رسیدن به پیشرفت و حل مشکلات اقتصادی ترسیم کند. کشور نیازی به پذیرش پالرمو و سی اف تی ندارد و ما می توانیم با همسایگان خود برای روابط تجاری و اقتصادی همکاری داشته باشیم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۸۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: طرح نور با قوت ادامه دارد

فرمانده فراجا اعلام کرد: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

به گزارش گروه اجتماعی، سردار احمدرضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهارکرد: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند تشکر می‌کنم. تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

به گفته رادان اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزو اولین واحد‌ها و بخش‌هایی بود که در این موضوع پای کار بود تقدیر و تشکر می‌کنم.

حمایت مجلس از اجرای طرح نور


در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مجلس پای کاربران اجرای طرح نور پلیس است و الحمدالله این طرح با موفقیت حرکت می‌کند. امیدواریم طرح عفاف و حجاب که به شورای نگهبان ارسال شده هرچه زودتر تقویت و به یک قانون تبدیل شود و مردم ما قانونمند هستند و به قانون عمل می‌کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: عفاف و حجاب جزو احکام الهی است و هر مسلمانی باید نسبت به این موضوع احترام قائل باشد و کشور ما اسلامی است و باید قوانین اسلامی نیز داشته باشد. اقدامات انجام شده نیز در مسیر درست و خوبی است.

آقاتهرانی اضافه کرد:‌خوشبختانه فراجا با ملاحظاتی که برای اجرای قانون و عملیاتی شدن آن مدنظر قرار می‌دهد، منجر به این می‌شود که جمعیت عفیف ما احساس بهتری داشته باشند. بابت این اقدامات به فرمانده کل انتظامی و یکایک کارکنان این فرماندهی دست مریزاد می‌گویم. همچنین امیدواریم از ۳۲ دستگاهی که در این موضوع وظیفه دارند همگی پای کار باشند و به وظایف خود عمل کنند و به احکام الهی التزام داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: همه چیز رو به پیشرفت است و امیدواریم مجلس انقلابی که تا کنون پای کار این موضوع بوده در آینده نیز پای کار باشد.

حفظ کرامت و جایگاه بانوان سرلوحه کار فراجا در حوزه عفاف و حجاب است


احمد راستینه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: سرلوحه کار فراجا همواره شناخت دقیق مسئله ناهنجاری‌های اجتماعی و حفظ کرامت و جایگاه مردم به ویژه بانوان است. در راستای پیگیری اجرای قانون مربوط به حوزه عفاف و حجاب مهمان فرمانده محترم کل انتظامی شدیم و دو موضوع، فلسفه حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در این نشست صمیمانه بود.

وی گفت: اخذ گزارش و البته تقدیر و تشکر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از اقدامات به موقع و هوشمندانه فراجا در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و انجام مسئولیت‌های قانونی در اجرای طرح نور پلیس اولین موضوعی است که بر آن تاکید داریم.

سخنگوی این کمیسیون با تاکید بر این که حقیقتا فراجا یکی از ۳۲ دستگاهی است که با شجاعت و شهامت و با شناخت دقیق مسئله ناهنجاری‌های اجتماعی و حفظ کرامت و جایگاه بانوان به موضوع عفاف و حجاب پرداخته و پای کار آمده است، افزود: دستگاه بزرگ انتظامی کشور در مدت اجرای این طرح وجه کامل پلیس مقتدر مهربان را به نمایش گذاشته است.

به گفته وی کمیسیون فرهنگی همواره از اقدامات شایسته و خوب فراجا حمایت می‌کند و معتقدیم قوای سه گانه باید در اجرای این طرح در کنار فراجا قرار گرفته و به صورت ویژه این سازمان را حمایت کنند.

راستینه با اشاره به این که جامعه ما شریف و عفیف است، گفت: مردم ما خانواده دوست هستند و می‌دانند دشمن با ترویج ناهنجاری‌ها در جامعه، کشف حجاب زنان را به عنوان رکن اصلی خانواده هدف قرار داده است.

وی با اشاره به این که بایستی با افراد معلوم الحال که با اهداف مغرضانه اخلاقیات جامعه اسلامی ما را هدف گرفته‌اند، برخورد شود، گفت: لزوم حمایت از فراجا ضروری است و مردم فهیم ما باید به اجرای قانون پایبند باشند. اختلاف نظر برخی از افراد جامعه در نوع پوشش نباید به عدم تمکین قانون منجر شود و ما معتقدیم که همه دستگاه‌ها در این موضوع پای کار باشند و فراجا را در اجرایی سازی قانون حمایت کنند و جامعه ما الگو و نمونه‌ای در تراز جامعه اسلامی باشد.

دیگر خبرها

  • کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه موافق است/ منتظر پاسخ استعلام از دفتر رهبری هستیم
  • فرمانده کل انتظامی: طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • طرح نور را با قوت و هوشمندی ادامه می‌دهیم
  • رادان: طرح نور با قوت ادامه دارد
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • پنج اخطار برای یک مجلس
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • تیک تاک در یک قدمی ممنوعیت یا تجزیه در آمریکا
  • ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی در مورد چه بود؟
  • ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی در چه موضوعاتی بود؟