Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - ویدئوهای رقابت پهلو به پهلو نشان می‌دهند که قابلیت‌های آفیس 365 متصل به ابر قوی‌تر از همتای 2019 آن است.  
در حالی که مایکروسافت تمرکز بیشتری را بر آژور معطوف کرده است، دو تا از بسته‌های نرم‌افزاری خود (آفیس 365 و آفیس 2019) را در فضای رقابت با هم قرار داده، که به گفته جیسون اسپاترو، نایب رییس امور مایکروسافت 365، آفیس 365 با فاصله چشمگیری از آفیس 2019 جلوتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سیودایو، اسپاترو توضیح می‌دهد که آفیس 365 به سرویس ابری مایکروسافت متصل است، از هوش مصنوعی استفاده می‌کند، امکان اتصال هرگونه دستگاهی را دارد و از امکان قابلیت co-authoring یا همکاری در نوشتن با مشترکین غیر آفیس برخوردار است.
 
در مقام قیاس، آفیس 2019 محصولات سنتی مایکروسافت، شامل ورد، اکسل و پاورپوینت را ارائه می‌کند، ولی آنها، به قول اسپاترو، «در زمان منجمد شده‌اند». قابلیتهای این محصولات از به‌روزرسانی‌ها بی‌بهره‌اند و فاقد قابلیت‌های AI هستند.
 
در یک تست قدرت نرم‌افزاری، مایکروسافت این دو مجموعه آفیس را با استفاده از سه مجموعه از دوقلوها با هم مقایسه کرد. در ویدئوی مقایسه آنها کارائی این محصولات در باندل‌های آفیس دوئلی نشان داده شده است.
 
این استراتژی بازاریابی حدود یک سال پس از آن ارائه شده که ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت گفت که پیش‌بینی می‌شود اپ‌های مبتنی بر ابر مانند آفیس 365 «خیلی بزرگ‌تر از آن چیزی باشند که تاکنون به آن دست یافته‌ایم.» و رشد طبیعی ابر که مایکروسافت شاهد آن بوده تا حدود زیادی ناشی از مدل‌های پیش‌ساخته است.
 


این ویدئوهای رقابت پهلو به پهلو نشان می‌دهند که قابلیت‌های آفیس 365 متصل به ابر قوی‌تر از همتای 2019 آن است. اما در اینجا مایکروسافت رقابتی را با خودش به نمایش در آورده، برخلاف دیگر شرکت‌های تولیدکننده نر‌م‌افزار و خدمات ابری.
 
تلاش مایکروسافت برای ترویج آفیس 365 همراستا با تاکید آن به روی آوردن کاربران به ابر، به ویژه آژور، است.
با این حال، بنا بر اعلام مایکروسافت، آفیس 2019 برای کاربران ویندوز و مک که «هنوز برای بهره‌مند شدن از انعطاف‌پذیری ضروری که ابر در اختیارشان قرار می‌دهد آماده نیستند» در دسترس است.
 
مدل «نرم‌افزار به عنوان یک سرویس» آفیس 365 یک جریان درآمدی به طول مدت استفاده کاربر از یک اشتراک را در اختیار مایکروسافت قرار می‌دهد. این در حالیست که آفیس 2019 و نسخه‌های قبل از آن خریدهای یکباره‌ای هستند که مجوز (لایسنس) استفاده از آنها به یک دستگاه محدود می‌شود.
  

منبع: ايتنا

کلیدواژه: آفیس 365 آفیس 2019 مایکروسافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادمند: خداراشکر که در این بازی چَک خوردیم!

به گزارش "ورزش سه"، حسین مرادمند  مدافع استقلال درباره بازی با شمس آذر گفت: خدا را شکر در این بازی شرمنده هواداران‌مان نشدیم. بازی در زمین خودمان بود. بازی تماشاگر پسندی بود. ۵ دقیقه بازی از دست‌مان در رفت اما بازی را بردیم و باز هم خدا را شکر.

ویدئو: 330473

او درباره کورس بالای جدول گفت: خیلی حساس است. ۶تا فینال داریم و باید هر روز توان و تمرکزمان را در تمرین بگذاریم.

او درباره شادی بعد از گلش توضیح داد: دو تا از رفیق‌های خوب من این فصل مصدوم شدند و دوست داشتم به یاد خوشحالی گل‌هایی که در این تیم انجام دادند این گل را تقدیم آن بچه‌ها، محمد دانشگر و مهدی‌پور، کرده باشم.

او درباره صحنه کرنری که توپ را به جلالی داد عنوان کرد: آدرس به او دادم و گفتم بریز تیر یک.

او درباره گل‌ خوردن پشت هم استقلال در نیمه دوم گفت: به نظر من دلیلش عدم تمرکز بود. آنقدر که باید و شاید تمرکز نداشتیم و در ۵ دقیقه دو گل خوردیم. خدا را شکر می‌کنم که این چک را الان خوردیم و باید بدانیم در فوتبال باید ۱۰۰دقیقه تمرکز داشته باشیم. خدا را شکر این سه امتیاز را گرفتیم.

دیگر خبرها

  • محمدحسین مرادمند: ۵ دقیقه تمرکز نداشتیم و دو گل خوردیم / فیلم
  • مرادمند: خداراشکر که در این بازی چَک خوردیم!
  • چین ۳ فضانورد را به ایستگاه فضایی‌اش می‌فرستد
  • چین ۳ فضانورد را به ایستگاه فضایی‌اش می فرستد
  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • کشف یک بدافزار روسی توسط شرکت امنیتی در فنلاند
  • ثبت رکورد جدید برای سفرهای هوایی چین
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • داوران جشنواره طنزپهلو معرفی شدند