Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر ورزشی شهرخبر، تیم فوتبال استقلال پس از شکست هفته هجدهم برابر تراکتورسازی که منجر به فاصله گرفتن این تیم با صدر جدول شد، در هفته نوزدهم برابر پارس‌جنوبی به پیروزی رسید.در نخستین دیدار از هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر، تیم‌های فوتبال استقلال و پارس جنوبی جم از ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری دو  بر صفر آبی های تهران به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین مسابقه آیاندا پاتوسی با پیراهن استقلال بود که علاوه بر تأثیرگذاری در گل اول تیمش، گل دوم آبی‌پوشان را به ثمر رساند. گل پاتوسی بیست و چهارمین گل فصل استقلال بود و پاتوسی نیز چهاردهمین گلزن این فصل باشگاه استقلال شد. استقلال با این پیروزی، ۳۱ امتیازی شد و فاصله خود با تراکتورسازی در رده چهارم جدول به دو امتیاز کاهش داد. شاگردان شفر درحالی موفق شدند با نتیجه دو بر صفر حریف را شکست دهند که وریا غفوری یک‌پنالتی از دست داد و رحمان احمدی دروازه‌بان پارس جنوبی جم بهترین بازیکن زمین بود

در نیمه اول استقلال تیم برتر میدان بود و با عملکرد خوبی که پاتوسی داشت موقعیت های زیادی را روی دروازه پارس جنوبی جم خلق کرد که نقش این بازیکن افریقایی در هر دو گل استقلالی ها پررنگ بود. این بازیکن که با سروصدای زیاد کارت بازی اش را دریافت کرد و اضافه وزن هم دارد و مثل ایسما چاق است، نشان داد استقلالی ها بی جهت اصرار به حضورش در تیم نداشتند. پاتوسی در این دیدار 1 گل زد و پاس گل اول استقلال را نیز به نام خود به ثبت رساند. این هافبک آفریقایی 3 با برای تیمش خلق موقعیت کرد و 40 پاس صحیح را نیز برای دیگر همبازیانش ارسال کرد. این آمار در لیگ برتر برای یک بازیکن بسیار عالی است و نشان از موفقیت پاتوسی در اولین دیدار خود برای استقلال می‌دهد. پارس جنوبی هم با وجود تلاش زیادی که انجام داد نتوانست دروازه استقلال را باز کند تا در نهایت این دیدار با برتری دو بر صفر آبی های تهران به پایان برسد. استقلال با این پیروزی ۳۱ امتیازی شد اما همچنان در رده پنجم جدول رده بندی ماند. پارس جنوبی هم با ۲۴ امتیاز در رده هفتم باقی ماند.

آیاندا پاتوسی مهاجم تیم فوتبال استقلال در خصوص بازی دیروز مقابل پارس جنوبی و گل‌هایی که در این بازی به ثمر رساند، گفت: خیلی خوشحالم که برای استقلال گل زدم اگر گلی هم زدم همان چیزهایی بود که کادر فنی از من خواسته بود و همان‌ها را اجرا کردم، جو ورزشگاه آزادی عالی بود و واقعا از بازی کردن در این ورزشگاه خوشحالم. وینفرید شفرکه به ‌واسطه خرید آیاندا پاتوسی در هفته‌های اخیر شدیداً تحت فشار انتقادات بود و به دلیل حمایت‌‎هایش از این بازیکن از سوی برخی پیش‌کسوتان باشگاه متحمل حملاتی شده بود، در نهایت فرصت حضور این بازیکن آفریقایی در میادین را در دیدار برابر پارس جم پیدا کرد و او نیز دست برقضا توانست نمایشی خیره کننده از خود ارائه بدهد تا شفر در هنگام تعویض پاتوسی از زمین بازی، در رفتاری که هیچ وقت از او ندیده بودیم، این بازیکن را در آغوش بگیرد و مراتب قدردانی خود را از او بابت پاسخ دادن به منتقدینش را به جای بیاورد.

همچنین با اعلام سازمان لیگ دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن اصفهان در هفته نوزدهم لیگ برتر ایران که به دلیل حضور تیم ذوب‌آهن در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده بود، روز یکشنبه 5 اسفند ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد وکمیته داوران، علیرضا فغانی را به عنوان داور این دیدار انتخاب کرده است.

اخبار ورزشی را از سایت شهر خبر دنبال کنید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال شهر خبر پاتوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت هرکول جیبی به ترکیب استقلال

به گزارش "ورزش سه"، ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل شمس آذر قزوین اعلام شد و نکته ویژه آن بازگشت صالح حردانی به ترکیب استقلال است.

صالح که پس از عملکرد قابل قبول در تیم ملی مقابل ترکمنستان در بازگشت به اردو استقلال با مصدومیت مواجه شده بود چند دیدار تیمش را از دست داد.

در این مسابقات میلاد فخرالدینی جانشین حردانی در ترکیب اصلی استقلال بود اما حالا با گذر از مصدومیت حردانی بار دیگر در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت.

مدافع متعصب آبی‌ها که طی سه فصل حضور در جمع استقلالی‌ها نمایش درخوری داشته امیدوار است در بازگشت به جمع ۱۱ نفر اصلی شاگردان نکونام بتواند نقش موثری در موفقیت تیمش ایفا کند.

دیگر خبرها

  • کارشناسی داوری دیدار استقلال و شمس آذر
  • استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • بازگشت هرکول جیبی به ترکیب استقلال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • درخشش تیکدری روی گل کلاسیک گل‌گهر
  • خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد
  • بلانکو تنها گلزن استقلال در سال 1403
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟