Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@09:02:50 GMT

حذف ۴۰۰ کانال از یوتیوب به دنبال رسوایی اخلاقی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۸۳۲۱

به دنبال افشای یک رسوایی اخلاقی در یوتیوب، این شبکه اجتماعی مجبور به حذف بیش از ۴۰۰ کانال و پاک کردن ده ها میلیون اظهار نظر و کامنت شد. آفتاب‌‌نیوز :  به نقل از ورج، تبلیغ برای سوءاستفاده از کودکان از طریق انتشار برخی محتوای چندرسانه ای، اظهارنظر(کامنت) و  غیره در یوتیوب با واکنش تند بسیاری از کاربران، اولیا و نهادها و شرکت های تبلیغاتی مواجه شده و حتی برخی از شرکت های تجاری در اعتراض به این رویداد از انتشار آگهی های خود در یوتیوب خودداری کرده اند که این امر می تواند زیان مالی هنگفتی را برای این شبکه اجتماعی به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اولین بار فردی به نام فیلیپ دی فرانکو با انتشار ویدئویی در یوتیوب در مورد گسترش پدیده سوءاستفاده از کودکان از طریق امکانات یوتیوب هشدار داد.
بر اساس بررسی های وی اگر چه چنین ویدئوهایی در ظاهر در یوتیوب منتشر نمی شوند، اما با جستجوی برخی کلیدواژه های خاص، افراد ویدئوهایی را می یابند که ظاهرا با موضوعات دیگری تولید شده اند، اما در اصل به منظور تبلیغات برای سواستفاده از کودکان در وب قرار گرفته اند. معمولا در بخش نظرات یا کامنت های این ویدئوها هم تبلیغات سایت هایی که با همین هدف طراحی شده اند در دسترس قرار می گیرد.
یوتیوب در واکنش به انتشار خبر این موضوع از بررسی آن با همکاری پلیس خبر داد و افزود: در این زمینه به طور کامل از قوانین فدرال آمریکا تبعیت می کند. از جمله شرکت هایی که در اعتراض به این رسوایی نشر آگهی های بازرگانی در یوتیوب را متوقف کرده اند می توان به نستله، اپیک گیمز و دیزنی اشاره کرد.

مهر 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رسوایی اخلاقی یوتیوپ شبکه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامنت جالب تونی کروس زیر پست کیمیش: قبل از نیمه‌نهایی برو آرایشگاه / عکس

تونی کروس باردیگر مقابل تیم سابق خود بایرن مونیخ قرار می‌گیرد.

طرفداری | دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید، تقابل دوباره تونی کروس با هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی فوتبال آلمان و تیم سابق‌اش است.

دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری مقابل منچسترسیتی و آرسنال موفق به صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا شدند تا طرفداران فوتبال پس از چندین سال باردیگر به تماشای دیدار دو تیم پرافتخار فوتبال اروپا بنشینند. دیدار رفت در آلیانتس آرنا و دیدار برگشت هم در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. این مسابقه از یک جهت برای تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید هم حائز اهمیت است، چراکه او باردیگر مقابل تیم سابق خود، بایرن مونیخ قرار می‌گیرد.

یوسوا کیمیش که در دیدار برگشت مقابل آرسنال، تک گل پیروزی‌بخش بایرن مونیخ را به ثمر رساند در اینستاگرام پستی از شادی گل خود منتشر کرد. کامنت تونی کروس اما زیر پست او جالب‌توجه است. هم‌بازی کیمیش در تیم ملی فوتبال آلمان زیر پست او نوشته است:

قبل از نیمه‌نهایی، یکبار دیگه برو آرایشگاه.

بیشتر بخوانید: یوسوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • معرفی ۵ سرویس پولساز گوگل و نحوه استفاده از آنها
  • کامنت جالب تونی کروس زیر پست کیمیش: قبل از نیمه‌نهایی برو آرایشگاه / عکس
  • عفونت گوش در کودکان (فیلم)
  • کامنت موشن| سرگذشت یک غریق
  • کامنت موشن| غم بقیع
  • تقلب شرکت حامی اسرائیل در شیر خشک و غذای نوزادان
  • باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی
  • یوتیوب، یار دوازدهم اسرائیل!
  • « ایتا » کانال فروشگاه پوشاک را به علت انتشار تصویر «چهره» زنان بست
  • رسوایی در ماراتن پکن؛ حرکت عجیب دوندگان آفریقایی و اجازه دادن به دونده چینی برای قهرمانی! / فیلم