Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@05:50:15 GMT

دو واحد تولیدی راکد در شهرک صنعتی آستارا فعال شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۸۳۴۱

دو واحد تولیدی راکد در شهرک صنعتی آستارا فعال شد

آستارا - ایرنا - معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا از فعال شدن دو واحد راکد و صدور مجوز به دو واحد تولیدی دیگر در شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد.

کامبیز لقمانی مقدم روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: واحدهای صنعتی تولید صنایع چوب و سلولزی و نایلون های بسته بندی کالا با حدود 10 نفر اشتغالزایی در شهرک صنعتی آستارا به دلیل برخی مشکلات، از سال 93 راکد بودند و از بهمن ماه امسال با واگذاری استیجاری به مجریان جدید، فعالیت خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مجوز راه اندازی واحد تولید هود، سینک و اجاق رومیزی و واحد تولید کیک و کلوچه نیز از سوی مراجع مربوطه صادر شده و تولید سینک و هود از سال آینده با 15 تا 20 نفر اشتغالزایی، نخست با مونتاژ قطعات و سپس با عرضه کامل محصول، کار خود را آغاز خواهد کرد.
وی بیان کرد: واحد تولید کیک و کلوچه نیز با 15 نفر اشتغالزایی از سال آینده فعال خواهد شد و مجری آن، با بکارگیری افراد تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) در خط تولید، از مزایای توافقنامه شهرک های صنعتی و کمیته امداد نظیر پرداخت حق بیمه کارگران از ناحیه کمیته امداد بهره مند شده است.
شهرک صنعتی آستارا از سال 1380 تاسیس شده و از 34 مجوز صادره برای راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی در آن، 19 واحد فعال است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
7124/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد شهرك صنعتي گيلان آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ سفر رئیسی به سمنان

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ طی سفر استانی به سمنان سفر کرد و د آیین بهره برداری از چند کارخانه و تولیدی حضور پیدا کرد.

ورود به استان سمنان خوش آمد گویی مادر شهید به رئیس جمهور صحبت‌های رئیسی در بدو ورود به سمنان خوش آمد گویی مقامات استانی به رئیس جمهور در فرودگاه طرح توسعه نیروگاه برق سمنان طرح توسعه نیروگاه برق سمنان طرح توسعه نیروگاه برق سمنان طرح توسعه نیروگاه برق سمنان جشن احیای 201 واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان جشن احیای 201 واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان جشن احیای 201 واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان جشن احیای 201 واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان استقبال متفاوت مردم سمنان از رئیس جمهور استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیسی استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیسی استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیسی سخنرانی رئیسی در اجتماع باشکوه اهالی سمنان سخنرانی رئیسی در اجتماع باشکوه اهالی سمنان سخنرانی رئیسی در اجتماع باشکوه اهالی سمنان

دیگر خبرها

  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • عکس/ سفر رئیسی به سمنان
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • سفر رئیس جمهور به استان سمنان/ جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی‌ و صنعتی
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان
  • آزادسازی ۹۰ هکتار زمین راکد در شهرک‌های صنعتی استان تهران