Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@18:24:05 GMT

تجلیل از هزار مادر شهید در همدان

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۸۳۸۰

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از فارس ربیعه علیمحمدی ظهر امروز 4 اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به تجلیل از یک‌هزار مادر شهید در استان همدان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن اظهار کرد: این برنامه توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان برگزار می‌شود.

وی برگزاری جشن بزرگ ازدواج دانشجویی، روز هفتم اسفندماه در دانشگاه آزاد را از دیگر برنامه‌ها دانست و از برگزاری جشن بزرگ کوثر با حضور خانواده‌های شهدا و مردم در سالن 3 هزار نفری امام علی(ع) خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بانوان و خانواده استانداری همدان با اشاره به برگزاری جشن بزرگ فاطمی با محوریت مسابقات ورزشی، نمایشگاه عفاف و حجاب و همایش سیرت فاطمی گفت: برگزاری جشنواره موسیقی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.
وی از ایجاد تدابیری برای استفاده بانوان از امکانات ورزشی سالن‌ها خبر داد و گفت: امکان استفاده از سینماکانون نیز برای خانواده‌ها با تخفیف 50 درصد در نظر گرفته شده است.
علیمحمدی با بیان اینکه بازدید از بناهای تاریخی و مکان‌های فرهنگی برای خانواده‌ها با 50 درصد تخفیف انجام خواهد شد، از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی نیز با همکاری اداره ورزش و جوانان خبر داد.
انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان تجلیل از مادران شهدا هفته گرامیداشت زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برترین های مسابقه بازیافت زباله در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از برترین های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت در همدان