Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم ملی تیراندازی با کمان که در رشته ریکرو در دو بخش آقایان و بانوان در مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی که از تاریخ ۴ تا ۸ اسفند در بنگلادش برگزار می‌شود، شرکت کرده است، امروز در مرحله مقدماتی بانوان نتایج زیر را بدست آورد:

در بخش ریکرو بانوان انفرادی شیوا شجاع مهر با امتیاز ۶۲۹ در جدول این بخش چهارم شد، پارمیدا قاسمی با امتیاز ۶۰۵ امتیاز هفتم است، نیلوفر علیپور با امتیاز ۶۰۳ رتبه یازدهم را بدست آورد و نگار رجبی با ۵۸۳ امتیاز نوزدهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس فردا در یک شانزدهم نهایی حذفی شجاع مهر، قاسمی، علیپور و رجبی به ترتیب مقابل حریفانی از کشور‌های الجزایر، ترکمنستان، قزاقستان و بنگلادش قرار می‌گیرند.

در بخش تیمی همین بخش نیز تیم ایران متشکل از نیلوفر علیپور، پارمیدا قاسمی و شیوا شجاع مهر با امتیاز ۱۸۳۷ به مقام دوم رسید. تیم ایران فردا در مرحله یک چهارم استراحت دارد، ولی در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار نپال و بنگلادش می‌رود.

بیشتر بخوانید: عنوان ششم ايران در مسابقات دوچرخه سوارى تعقيبى انفرادى مردان

انتهای پیام/

 

درخشش تیراندازان در مسابقات جهانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور در دوحه قطر در حال برگزاری است که در سومین روز از این مسابقات در اهداف پروازی و پس از پایان دور مقدماتی تراپ و برگزاری ۵ راند طی سه روز، محمد بیرانوند با امتیاز ۱۲۱ راهی مرحله شوت آف شد.

در همین بخش محمد حسین پرورش‌نیا ۱۱۸ امتیاز و بابک یگانه ۱۰۷ امتیاز را ثبت کردند.

تیم ملی ایران با ۷ تیرانداز در این مسابقات حضور دارد. مرضیه پرورش‌نیا، شیوا فرح‌پور، بابک یگانه، محمد بیرانوند، محمدحسین پرورش‌نیا در تراپ و علی دوستی و امیرمحمد دادگر در بخش اسکیت نفرات اعزامی به قطر هستند.

کد خبر 6086605

دیگر خبرها

  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند
  • ژاپن از جام ملت ها حذف شد
  • ساره جوانمردی با فرزندش به جام جهانی کره می‌رود