Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر محمد نکونام ملی پوش کشورمان موفق شد در رشته تفنگ سه وضعیت آقایان به مرحله نهایی این ماده صعود کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، رقابت های تیراندازی جام جهانی هند در رشته تفنگ سه وضعیت آقایان در حالی پیگیری شد که نمایندگان کشورمان در دو گروه به مصاف حریفان جهانی خود رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در گروه اول امیر محمد نکونام با 1157.55 امتیاز ضمن قرار گرفتن در جایگاه بیستم به مرحله نهایی این ماده صعود کرد و مهیار صداقت با 1146.43 امتیاز در جایگاه سی و سوم جهان به کار خود پایان داد.


در گروه دوم نیز دیگر تیرانداز کشورمان پوریا نوروزیان با 1144.41 امتیاز در جایگاه سی و یکم جهان قرار گرفت.

 

پایان کار بانوان ملی پوش کشورمان در مرحله دقت تپانچه 25 متر
در ادامه نخستین روز مسابقات تیراندازی جام جهانی هند، بانوان ملی پوش کشورمان در مرحله دقت تپانچه 25 متر به مصاف حریفان جهانی خود رفتند.
 

این رقابتها در رشته تپانچه 25 متر بانوان با حضور 2 نماینده از کشورمان برگزار شد که در مرحله دقت، هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی با کسب 289 و 282 امتیاز به ترتیب در جایگاه های دوازدهم و چهل و هشتم به کار خود پایان دادند.


گفتنی است مرحله سرعت رشته تپانچه 25 متر بانوان فردا پیگیری می شود ضمن اینکه در این رشته مجموع امتیاز دو مرحله دقت و سرعت، برای رسیدن به فینال لحاظ می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیراندازی فدراسیون تیراندازی نمایندگان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سه فرنگی‌کار کشورمان به فینال آسیا

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح امروز (دوشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ سجاد البیدهان از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ تائه مین کیم از کره جنوبی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. دادمرز در این دیدار به مصاف یو چول رو از کره شمالی می رود.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ مغلوب آیاتا سوزوکی از ژاپن شد و به دیدار رده بندی رفت. محمدی در این دیدار به مصاف هادونگ تان از چین می رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم امیر عبدی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر مقابل علی محمد ال عبوداح از عراق به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله در مصاف با آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و مدال های طلای جهان از قرقیزستان با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با ابراگیم ماگومدوف قهرمان آسیا از قزاقستان مبارزه می کند.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر یک آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه یک بر یک از سد ماساتو سومی از ژاپن گذشت و به دیدار فینال راه یافت. علیزاده در این دیدار به مصاف میان نورسلطان تورسینوف از قزاقستان می رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله ارلان مناتبکوف از قرقیزستان را با نتیجه ۹ بر صفر از پیش رو برداشت و به دیدار فینال رفت.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۱۵:۳۰ امروز به وقت ایران برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • صعود مهرام و ذوب آهن: پازل نیمه نهایی تکمیل نشد
  • صعود سه فرنگی‌کار کشورمان به فینال آسیا
  • گل‌خندان از صعود به نهایی تپانچه ۱۰ متر بازماند
  • گلخندان برای صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر یک امتیاز کم آورد
  • تیراندازی انتخابی المپیک/ ناکامی بانوان ایران در بخش تپانچه
  • پایان رقابت بانوان در تپانچه ۱۰ متر با ناکامی ملی پوشان کشورمان
  • بانوان ایران از کسب سهمیه المپیک در تپانچه ۱۰ متر بازماندند
  • ناکامی بانوان ایران در بخش تپانچه
  • تیراندازی انتخابی المپیک| ناکامی بانوان ایران در بخش تپانچه