Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@06:18:56 GMT

آخرین جلسه فنی استقلال قبل از ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۸۵۳۰

آخرین جلسه فنی استقلال قبل از ذوب آهن

سرمربی استقلال امروز پیش از شروع تمرین، تیمش را به جلسه فنی برد.

به گزارش ورزش سه، امروز وینفرد شفر بعد از حضور در نشست مطبوعاتی بازیکنان تیمش را به جلسه فنی برد تا آخرین نکات تاکتیکی را پیش از بازی حساس برابر ذوب آهن به آنها گوشزد کند.


شفر امروز نقاط ضعف و قوت را به بازیکنان تیمش گوشزد کرد و بعد از آن تمرین استقلال در زمین تهرانسر که کیفیت چمن مناسبی دارد استارت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استقلالی‌ها که روز چهارشنبه برابر پارس جنوبی جم بازی کرده بودند امروز با یک جلسه تمرین سبک خود را آماده بازی با ذوب آهن می کنند.


بازی تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

وینفرید شفر استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وینفرید شفر استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم گواردیولا: نمی‌دانم چطور زنده مانده‌ایم!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در بازی نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف چلسی رفت و با نتیجه 1-0 برنده شد.

این برد با گل دقیقه 84 برناردو سیلوا رقم خورد تا شاگردان پپ گواردیولا به فینال صعود کنند و چلسی از این رقابت‌ها کنار برود.

پپ گواردیولا بعد از این بازی به شدت از عدم استراحت کافی تیمش عصبانی بود. تیم او چهارشنبه شب مقابل رئال مادرید بازی کرد و امشب یک بازی سخت دیگر را پشت سر گذاشت.

گواردیولا که از صعود تیمش خوشحال بود اما به همان اندازه از عدم استراحت کافی تیمش عصبانی بود. مربی اسپانیایی در گفتگو با گری لینه‌کر گفت:"نتیجه بازی امروز غیرقابل قبول است. صادقانه بگویم، این طبیعی نیست. می‌دانم که انگلیس به دلیل برخی چیزها خاص است اما این مربوط به سلامتی بازیکنان است."

او با انتقاد از نحوه برنامه ریزی رقابت‌های فوتبال در انگلیس گفت:"نمی‌دانم امروز چگونه زنده ماندیم، واقعا این را نمی‌فهمم. متوجه نمی‌شوم چرا یک روز بیشتر به ما برای بازی در جام حذفی فرصت ندادند؟ باخت مقابل رئال مادرید برای ما مانند یک مشت روی صورتمان بود."

سرمربی اسپانیایی از برنامه ریزی به شدت ناراحت بود و ادامه داد:"منچستریونایتد و کاونتری در لیگ قهرمانان اروپا نیستند. چرا در اواسط هفته به ما یک روز بیشتر برای استراحت فرصت نمی‌دهید؟ این به خاطر پخش کنندگان تلویزیونی است... مشکلی نیست، پس از من نخواهید کارهای اضافی انجام دهم چون قرار نیست این کار را انجام دهم."

سرمربی سیتی به اعتراض به برنامه بازی‌های تیمش گفت:"وقتی کاونتری، چلسی و یونایتد در اواسط هفته بازی نکردند، چرا امروز و فردا بازی کنیم؟ چرا یک روز بیشتر برای سلامتی بازیکنان نداریم؟ به من بگویید چگونه تیمت را برای بازی مقابل چلسی که در بهترین وضعیت ممکن است آماده می‌کنید؟ چگونه؟  غیر ممکن است! هیچ شانسی وجود ندارد."

گواردیولا که بسیار عصبانی به نظر می‌رسید، در ادامه گفت:"آیا فکر می‌کنید مطالبه ما چیزی را تغییر می‌دهد؟ تنها قدرتی که دارم این است که اینجا حرفم را بگویم. قرار نیست چیزی را تغییر دهد. من این را می‌دانم! من درست می‌گویم، عقلم سلیم است. درخواست امتیاز خاصی ندارم، دیگر نمی‌خواهم در جلسات مربوط به این مسائل شرکت کنم. دیگر به این جلسات نمی‌روم چون هر سه روز یک بار بازی دارم، بنابراین وقت حضور در جلسات را ندارم. آن‌چه آن‌ها تصمیم بگیرند را ما انجام خواهیم داد. به یاد دارم دو سال پیش، همین اتفاق افتاد، ما چهارشنبه مقابل دورتموند بازی کردیم، سفر کردیم، شنبه در نیمه نهایی مقابل لیورپول بازی کردیم، تغییرات زیادی انجام دادیم، 3-0 در نیمه دوم شکست خوردیم. ما را نابود کردند."

دیگر خبرها

  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • امامعلی: الان بگوییم پنالتی بوده یا نبوده چه فایده دارد
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • خشم گواردیولا: نمی‌دانم چطور زنده مانده‌ایم!
  • جلسه سرپایی عنایتی با گلزن پیکان (عکس)
  • مدافع رئال ال‌کلاسیکو را از دست داد
  • تولد دوباره ستاره استقلال بعد از ۶ ماه