Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد چلداوی، کارشناس امور پژوهشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از برگزاری مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان مدارس استثنایی خوزستان خبر داد و گفت: این مراسم در آستانه سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) با حضور دانش‌آموزان نابینا، ناشنوا و کم‌توان ذهنی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم جشن تکلیف 140 دانش‌آموز دختر پایه سوم و پسر پایه هشتم و نهم است، افزود: این مراسم دوشنبه 6 اسفندماه در مسجد صاحب‌الزمان(ع) کوی نبوت برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چلداوی گفت: اقامه نماز، اجرای سرود توسط گروهی از دانش‌آموزان با موضوع حضرت مهدی موعود(ع) و مولودی‌خوانی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) از برنامه‌های این مراسم است.

کارشناس امور پژوهشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: اوایل سال آینده مسابقات قرآن دانش‌آموزان استثنایی در استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان اجتماعی جشن تکلیف دانش آموزان استثنایی اهواز قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در روز جاری (۲۹ فروردین) روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نزاجا، مراسم رژه نیروهای مسلح در محل فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم استاندار خوزستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان در عملیات وعده صادق در دفاع از میهن اسلامی‌مان اقتدار و حماسه آفریدند.

علی اکبر حسینی محراب با گرامی داشت روز ارتش افزود: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در راه دفاع از ایران اسلامی مجاهدت می‌کنند و برای ملت ما عظمت و عزت می‌آفرینند.

در این مراسم یگان‌های پیاده و خودرویی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حرکت از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در دفاع از کیان و مرزهای میهن اسلامی به نمایش گذاشتند.

همچنین در مراسم رژه نیروهای مسلح تجهیزات سبک و سنگین نظامی، سامانه‌های پدافند هوایی و مخابراتی به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 6080862

دیگر خبرها

  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • داد و بیداد خنده‌دار پدر دانش آموز بخاطر تکلیف سخت معلم
  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه