Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های انجام شده بنیاد شهید استان اردبیل جشنواره عکاسی روز بزرگداشت شهدا را برگزار می‌کند. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

یاسر شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های انجام شده بنیاد شهید استان اردبیل جشنواره عکاسی روز بزرگداشت شهدا را برگزار می‌کند که محورها و موضوعات این جشنواره تعیین شده تا علاقمندان بتوانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از اهداف مهم برگزاری این جشنواره برشمرد و بیان کرد: به مناسبت 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهدا و به منظور تشویق و حمایت از هنرمندان نخستین فراخوان مسابقه عکس برگزار می‌شود.

مادران و همسران شهدای اردبیل در قالب طرح «سفیران فقرا» به نیازمندان کمک می‌کنند85 درصد از مزار شهدای اردبیل ساماندهی شدمراسم گرامیداشت شهدای اردبیلی حادثه سانچی برگزار شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با اشاره به محورهای جشنواره گفت: فرهنگ ایثار و شهادت ( شهیدان، جانبازان، آزادگان، شهدای مدافع حرم، شهدای گمنام، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس)، جشن‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر، گلباران مزار شهدا و میهمانی لاله‌ها از محورهای جشنواره است.

شاهی با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای همه علاقمندان آزاد است، تصریح کرد: این مسابقه در دو بخش عکاسان حرفه‌ای و عکاسان غیرحرفه‌ای برگزار می‌شود که تکنیک سیاه و سفید یا رنگی به شیوه دیجیتال و بدون ادیت نرم افزاری بوده و ابعاد آثار باید به صورت دیجیتال و با فرمت ipg و کیفیت dpi 300 تهیه شود.

وی با اشاره به اینکه ارسال اثر به منزله اعلام مالکیت معنوی اثر و پذیرش شرایط و مقررات مسابقه است، افزود: در صورت عدم رعایت قوانین و شرایط مسابقه اثر مربوطه حذف خواهد شد و ارسال فرم تقاضای شرکت به همراه آثار ارسالی به نام شخص شرکت کننده الزامی بوده که تصمیم‌گیری در باره موارد پیش بینی و اعلام نشده، بر عهده ستاد برگزاری مسابقه عکس است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در مورد نحوه ارسال مدارک اظهار کرد: ثبت نام در این جشنواره به صورت اینترنتی بوده و شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت نوید شاهد استان اردبیل در این زمینه اقدام کنند و در صورت عدم بارگذاری آثار را به صورت فیزیکی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند که حداکثر ارسال عکس 5 اثر در هر بخش می باشد.

شاهی آخرین مهلت ارسال آثار را 17 اسفند امسال دانست و تصریح کرد: تاریخ برگزاری و تجلیل از برگزیدگان روز 22 اسفندماه همزمان با روز بزرگداشت شهدا خواهد بود.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: دیدار با خانواده شهدا موجب تشدید روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید سلمان قاضی‌عسگر در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان که به همراه حجت‌الاسلام حسین محمدی امام جمعه رهنان (غرب اصفهان)، فرمانده بسیج حوزه ۴ امام سجاد (ع) و رئیس بنیاد شهید ناحیه اصفهان جمعی از معاونان و مسئولان منطقه انجام شد، اظهار کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و دیدار با آن‌ها در اولویت برنامه‌های فرهنگی هفته بزرگداشت اصفهان قرار گیرد، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری به مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا و جانبازان هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می‌گیرند.

بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما «شهدا» هستند

حجت‌الاسلام حسین محمدی، امام جمعه رهنان نیز در این دیدار اظهار کرد: خدمت‌رسانی و تکریم خانواده شهدا وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان است.

وی صبر و استقامت خانواده‌های معزز شهدا را ستودنی و ارزشمند توصیف کرد و افزود: بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما شهدا هستند و باید آن‌ها را محور همه برنامه‌ها و امور زندگی خود قرار دهیم

امام جمعه رهنان تاکید کرد: وظیفه داریم با یادآوری همت بلند رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و آشنایی مردم به‌خصوص نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس در پاسداری از ارزش‌های اصیل اسلامی اهتمام ورزیم.

وی گفت: خون شهیدان والامقام، صبر و بردباری خانواده‌های معزز آن‌ها، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

کد خبر 747733

دیگر خبرها

  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد
  • اولین جشنواره ملی عکس نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود