Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان- ایرنا- رئیس مجمع عالی قشر بسیج و هیات اندیشه ورز سازمان بسیج کارمندان سیستان و بلوچستان گفت: تعالی و تکامل در حوزه سلامت اداری از اهداف قشر بسیج است که باید در این زمینه تلاش بیشتری انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا رضا حمیدیان روز شنبه در نشست مجمع عالی قشر بسیج و هیات اندیشه ورز سازمان بسیج کارمندان سیستان و بلوچستان که با حضور اعضای کارگروه های مختلف در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: توجه به مسائل فرهنگی از مهمترین دغدغه های رهبر معظم انقلاب است به همین دلیل باید در حوزه فرهنگی بدلیل اهمیت زیاد آن کار بسیجی و جهادی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر سازمان بسیج کارمندان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: کارنامه بسیج در همه عرصه ها درخشان بوده است.
سرهنگ مسعود پناهی افزود: به کاربردن و عملی کردن فرامین رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب اسلامی، خط مشی و نقشه راه جدید بسیج است.
وی خاطر نشان کرد: باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برای تمدن سازی نوین اسلامی در چهل ساله دوم انقلاب گام های موثری برداریم، به همین دلیل رسالت بسیج سنگین تر از گذشته خواهد بود.
مدیر سازمان بسیج کارمندان سیستان و بلوچستان گفت: تلاش و کوشش، حاکمیت فضای انقلابی، ظرفیت سازی برای جذب و تحقق بسیج دهها میلیونی، کمک به تربیت و پرورش کارمند تراز انقلاب اسلامی و بررسی وضعیت ادارات از نظر جنبه های گوناگون و رسیدن به وضعیت مطلوب از جمله اهداف و راهبردهای بسیج کارمندان است.
به گزارش ایرنا این گردهمایی با حضور بیش از یکصد نفر از مدیران و کارکنان بسیجی قشر کارمندان استان از سوی سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
ارائه گزارش از سوی دبیران کارگروه های مختلف از جمله کارگروه فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، سلامت اداری و بانوان از دیگر بخش های این گردهمایی یک روزه بود.
جانشین سپاه سلمان در امور اقشار بسیج، نماینده هیات اندیشه ورز شهرستان زاهدان، فرمانده حوزه ادارات زابل و فرمانده پایگاه شهید تندگویان زاهدان نیز در این مراسم سخنانی ایراد کردند.
9923 **6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بسيج بسيج كارمندان زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی

استاندار سیستان و بلوچستان با اهدای لوحی از تلاش‌ها و همکاری‌های ارزشمند مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان به‌منظور ساخت و تکمیل شبکه بزرگراهی استان سیستان و بلوچستان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، محمد کرمی همچنین از مهدی سلیمی، معاون فنی و عملیاتی و حسین حاجی‌آبادی، رئیس تأمین و توزیع این منطقه با اهدای لوح‌های جداگانه قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • هشدار نارنجی هواشناسی با پیش‌بینی سیل در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری دوره بازآموزی داوری برای ورزشکاران کوراش استان سیستان و بلوچستان
  • قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی
  • نواخته شدن زنگ سلامت در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان
  • افزایش طول عمر بیماران تالاسمی با دریافت خدمات درمانی مطلوب در بیمارستان های استان
  • دادستانی مرکز استان سیستان‌ و بلوچستان علیه شهردار کنارک و زاهدان اعلام جرم کرد
  • سیستان و بلوچستان بر سکوی سوم رقابت کوراش قهرمانی کشور قرار گرفت
  • سامانه پیامکی سلامت برای اولین بار در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد
  • راه اندازی سامانه پیامکی با هدف آشنایی مردم به خدمات حوزه سلامت