Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@21:20:26 GMT

پرسپولیس مراقب این سه بازیکن باشد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۸۷۱۷

تیم پرسپولیس از هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهد رفت. اهمیت این بازی از آن جهت دوچندان شده است که مدافعین میانی پرسپولیس به علت مصدومیت این دیدار را از دست خواهند داد و این فرصت مناسبی برای عناصر هجومی نفت مسجدسلیمان است که بتواند از این ضعف استفاده کند و به سرخپوشان پایتخت ضربه بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمد شادکام درنیم فصل اول در خط حمله پارس جنوبی جم توفیقی نداشت و در نیم فصل دوم به نفت مسجدسلیمان پیوست تا شاید با استفاده از تکنیک و سرعت خود ضعف خط حمله این تیم را بر طرف کند. این بازیکن پیشتر در تیم صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس بازی کرده بود و عملکر خوبی نیز از خود بر جای گذاشته بود و باید ببینیم می‌تواند در مقابل پرسپولیس درخشش کند یا خیر.

اسماعیل شریفات دیگر مهره تهاجمی تیم نفت مسجدسلیمان است که سابقه گلزنی با پیراهن استقلال مقابل پرسپولیس را در کارنامه دارد. البته این بازیکن در فصول اخیر دچار افت فاحشی شده و دیگر خبری از آن بازیکن تاثیرگذار گذشته نیست اما مرزبان در این مسابقه می‌تواند روی انگیزه بالای این بازیکن حساب باز کند و روی دفاع پرسپولیس فشار بیاورد.

میلاد میداوودی معروف‌ترین بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان است که به تازگی از کمند مصدومیت رها شده و می‌تواند در این مسابقه هر چند کوتاه این تیم را همراهی کند. میداوودی در تیم‌های استقلال اهواز، استقلال تهران و سایپا موفق شده دروازه پرسپولیس را باز کند و در این دیدار هم به دنبال این است تا با گلزنی در مقابل این تیم خاطرات خوش گذشته را جبران کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر نفت بازی پایتخت پارس جنوبی نیم فصل دوم صنعت نفت آبادان پرسپولیس لیگ برتر نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!

شب گذشته پس از ۱۴ سال اورتون در دربی مرسی ساید مقابل لیورپول به برتری رسید تا امید قهرمانی تیم کلوپ کمتر از قبل شود. باید معجزه‌ای شود تا آرسنال و سیتی بگذارند تا جام به لیورپولی‌ها برسد. پس از این باخت، ویرجیل فن دایک مصاحبه‌ای تند و آتشین داشت و از کلمات متفاوتی نیز استفاده کرد.


استفاده کلمه «آنها» به جای «ما» نشان می‌دهد که اختلاف در تیم لیورپول بالا گرفته و فن دایک از نمایش هم‌تیمی‌های خود سخت عصبانی است. این در حالی است که پیش‌تر نیز، رابرتسون، دیگر مدافع تیم شدیداً از مهاجمان لیورپول انتقاد کرد و گفت که باید آن‌ها گلزنی کنند!


فن دایک در ادامه گفت: اگر ما به صورت کلی به همین شکل بازی کنیم، هیچ تقابلی را در زمین برنده نشویم و خیلی راحت ضربه کاشته به بازیکنان بدهیم، هیچ شانسی برای قهرمانی نخواهیم داشت. مدافع لیورپول از ناراحتی شدید خود پس از شکست صحبت کرد و اظهار داشت که باید تمام بازیکنان لیورپول امشب در آیینه خودشان را نگاه کنند و اگر همه توانشان را گذاشتند، عملکردشان را بازبینی کنند.


فن دایک مدعی شد که لیورپول که مدعی قهرمانی است، نباید مقابل تیمی که مدعی سقوط است این گونه بازی کند. او گفت «با نمایش امروز خودمان خواستیم که کورس قهرمانی جا بمانیم!»

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود