Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال با فرزندان برخی از پیشکسوتان رسانه دیدار کرد.

طرفداری- در آستانه نخستین سالگرد پخش برنامه قدیمی ورزش و مردم پس از فوت زنده یاد بهرام شفیع، امروز فرزند وی و همچنین فرزند سه تن دیگر از پیشکسوتان عرصه رسانه با حضور در دفتر ریاست فدراسیون فوتبال با مهدی تاج دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش تسنیم، در این دیدار، رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد:

با گذشت چند ماه، هنوز از تلخی خبر درگذشت ناگهانی استاد بهرام شفیع کاسته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک خاطره شیرین گزارش های آن مرحوم هرگز از اذهان پاک نخواهد شد. این درست که امروز در قاب تصویر، بهرام عزیز را نمی بینیم اما این غیبت از یاد آن مرحوم در میان مردم نکاسته است.

وی افزود:

در نامه ای به مسولان محترم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از آنها درخواست شد که با توجه به برگزاری جشنواره جام جم، بخشی را تحت عنوان بهترین گزارشگر و تحت عنوان جایزه شادروان بهرام شفیع اختصاص دهند تا مردم ضمن ادای احترام دوباره به آن عزیز، بهترین گزارشگر را هم برگزینند.

در این دیدار که فرزندان زنده یادان عبدالقدیر آب پرور، ناصر احمدپور و ایرج باباحاجی هم حضور داشتند، خاطرات زحمات این عزیزان و خدمات آنها به ورزش کشور هم مرور شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید ۱ - بارسلونا ۱ / گزارش لحظه به لحظه

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا امشب در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های فوتبال جهان به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال بارسلونا ورئال مادرید امشب در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا و در دویست و نود و ششمین ال کلاسیکو تاریخ از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر یکدیگر صف آرایی کردند، این دیدار در حالی دنبال شد که اگر رئال برنده این بازی می‌شد عملا قهرمانی اش را تثبیت کرده بود و اگر بارسلونا می‌توانست برنده این دیدار می‌شد امید‌های کاتالان‌ها برای قهرمانی و کسب تنها جام فصل زنده می‌ماند.  

ترکیب رئال مادرید:

آندری لونین | لوکاس وازکز، آنتونی رودیگر، اورلین شوامنی، ادواردو کاماوینگا | غده والورده، لوکا مودریچ، تونی کروس | جود بلینگام | وینیسیوس و رودریگو

ترکیب بارسلونا: 

مارک آندره تراشتگن | رونالد آرائوخو، ژول کنده، پائو کوبارسی، ژائو کانسلو | فرنکی دی یونگ، آندریاس کریستنسن، ایلکای گوندوغان | لامینه یامال، رافینیا و روبرت لواندوفسکی

گل:

دقیقه ۶:بارسلونا ۱-۰ رئال مادرید (آندریاس کریستنسن دقیقه): خروج اشتباه لونین در صحنه‌ای که به سود بارسلونا کرنر اعلام شده بود، با ضربه مدافع دانمارکی بلوگرانا همراه شد تا این تیم خیلی زود یک بر صفر پیش بیفتد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دقیقه ۱۶:بارسلونا ۱-۱ رئال مادرید (وینیسوس دقیقه): مهاجم برزیلی رئال مادرید در کمال خونسردی پشت توپ ایستاد و توانست گل تساوی را به نام خودش ثبت کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

لحظات حساس: 

دقیقه ۵: در شروع بازی اشتباه لونین می‌توانست کار دست رئالی‌ها بدهد، اما لواندوفسکی و رافینیا از این موقعیت استفاده نکردند.

دقیقه ۹: روی صحنه‌ای که شوامنی و مودریچ خلاقیت بالای خود را به نمایش کشیدند، وینیسوس توانست از پشت سر ارائوخو نفوذ کند، ولی این بازیکن در زدن ضربه آخر ناکام بود.

دقیقه ۱۵:  در شرایطی که وازکز با دریبل خود از کانسلو گذشته بود، مدافع پرتغالی بارسلونا مجبور به انجام خطا کردن بر روی او شد و یک پنالتی به رئال مادرید تقدیم کرد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • رئال مادرید ۱ - بارسلونا ۱ / گزارش لحظه به لحظه
  • مسی با یک تیر 2 نشان را در فوتبال آمریکا زد
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند به نشاط مردم کمک کند
  • اردیبهشت برای رییس جدید والیبال توفانی استارت خورد
  • تمجید کونسیسائو از طارمی؛ مهدی متعهد و حرفه‌ای است