Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@23:14:02 GMT

پای روبات قصه گو به مدارس امریکا باز شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۸۷۵۸

پای روبات قصه گو به مدارس امریکا باز شد

این روزها پای روبات قصه گو به مدارس ایالات متحده باز شده است. این روبات می تواند برای کودکانی که در سنین دبستان هستند بسیار مفید باشد و کمک کند کودکان مهارت های یادگیری خود را تقویت کنند.

بسیاری از والدین دوست دارند فرزندانی خلاق تر، باهوش تر و البته دارای مهارت های یادگیری و نوشتاری بالاتری داشته باشندو به نظر می رسد قرار است روبات قصه گو همه این درخواست ها را اجابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روبات قصه گوی موسوم به "تیگا" هم اکنون در 12 کلاس درس در ایالات متحده کار می کند. هدف اصلی از حضور این روبات در کلاس درس، تشویق کودکان به  یادگیری سریع تر، افزایش مهارت های زبان آموزی و افزایش مهارت های سخن گفتن است.

روبات تیگا توسط تیم موسسه فناوری ماساچوست (MIT) طراحی شده است و با ظاهر با نمک خود به راحتی با کودکان ارتباط برقرار می کند. در ضمن می تواند به کودکان کمک کند، اعتماد به نفس خود را افزایش دهند.این روبات هوش مصنوعی قدرتمندی دارد و می تواند بر اساس محتوای کلاس قصه هایی را تعریف کند.

افزون بر این ها روبات مذکور می تواند با کودکان ارتباط کلامی برقرار کرده و انان را بعد از جلسات درسی به گفتگو دعوت کند./ انتخاب

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور قمی برترین مدرک بین المللی داوری بدمینتون را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سید امید مقدس زاده داور بین المللی قم توانست در مسابقات قهرمانی بدمینتون آسیا در چین افتخار آفرینی کند و در کلاس ارتقاء داوری به بالاترین مدرک داوری آسیا دست یابد.

این درحالی است که قبل از مقدس زاده در تاریخ بدمینتون جمهوری اسلامی ایران تنها ۵ داور به این مدرک دست یافته بودند که یکی از آنها استاد محمد حسن حسین زاده دیگر داور قمی است.

با قبولی مقدس زاده در این کلاس تعداد داوران ایرانی سرتیفیکیت آسیایی به ۶ داور افزایش یافت که دو داور از استان قم هستند.

دیگر خبرها

  • افتتاح کلاس‌های درس تخصصی تربیت بدنی سرخه
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • پیوند رباتیک دانشگاه و صنعت/ رقابت داغ 316 تیم در هجدهمین رویداد بین‌المللی ربوکاپ
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • داور قمی برترین مدرک بین المللی داوری بدمینتون را کسب کرد
  • هوش مصنوعی چینی در رقابت با ChatGPT
  • رقابت داغ 316 تیم در هجدهمین رویداد بین‌المللی ربوکاپ / روبات‌ها کاربردی می‌شوند
  • دست کوتاه ۳۰ هزار کودک معلول از تحصیل / کمبود مدرسه و دشواری رفت‌وآمد
  • رکوردشکنی هوش مصنوعی چینی