Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی موسسه ورزش و تفریحات سالم، این مسابقه در 2 بخش «کیوروگی» و «پاراتکواندو» در رده های سنی نوجوانان و بزرگسالان برگزار می شود.
در این دوره از مسابقه ها تکواندوکارانی از کشورهای آذربایجان، آمریکا، اردن، ارمنستان، ازبکستان، افغانستان، اوکراین، ایران، پاکستان، تونس، چین، روسیه، سوریه، سوئد، عراق، عمان، قزاقستان، کره جنوبی، گرجستان، لبنان، لهستان و هند حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



**مسابقه کیوروگی رده سنی بزرگسالان:
در این مسابقه گروه مردان در وزن های (منهای 54، 58، 63، 68، 74 ، 80، 87 و مثبت 87 کیلوگرم) در روزهای پنجشنبه و جمعه 9 و 10 اسفند برگزار می شود و در گروه زنان نیز در وزن های (منهای 46، 49، 53، 57، 62، 67، 73 و مثبت 73 کیلوگرم) در روز پنجشنبه 9 اسفند انجام می شود.
مبارزه تکواندوکاران زن در تمامی وزن ها و مبارزه تکواندوکاران مرد نیز در وزن های فرد (منهای 54، 63، 74 و 87 کیلوگرم) از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 9 اسفند آغاز و تا پایان این روز ادامه داد.
وزن کشی وزن های فرد (منهای 54، 63، 74 و 87 کیلوگرم) گروه مردان و تمامی وزن های زنان نیز از ساعت 14 تا 17 روز چهارشنبه هشتم اسفندماه انجام می شود.
بر اساس برنامه اعلامی از سوی کمیته مسابقات، ورود تیم ها و ثبت نام آنها از روز چهارشنبه هشتم اسفند ماه جاری ساعت 8 تا 15 انجام می‌ شود و نشست داوران نیز در بخش تئوری ساعت 18 تا 19 و 30 دقیقه و در بخش عملی ساعت 19 و 30 دقیقه تا 21 پیگیری می شود.
نشست سرپرستان و مراسم قرعه‌ کشی تمامی وزن های تکواندوکاران نیز هشتم اسفندماه از ساعت 17 تا 18 برگزار می ‌شود و دوره دریافت گواهینامه مربیگری نیز در این روز از ساعت 18 تا 22 انجام خواهد شد.
مراسم افتتاح این رویداد بزرگ نیز از ساعت 16 تا 17 و 30 دقیقه روز پنجشنبه برگزار و پس از آن ادامه رقابت ها از ساعت 17 و 30 دقیقه تا 21 و 30 دقیقه پیگیری خواهد شد و ساعت 21 و 30 دقیقه نیز مراسم اهدای مدال آغاز می ‌شود.
روز جمعه 10 اسفند ماه نیز پیکارهای وزن های زوج ( منهای 58، 68، 80 و مثبت 87 کیلوگرم) گروه مردان از ساعت 9 تا 12 و 30 دقیقه و از ساعت 14 تا 20 برگزار می شود و ساعت 20 و30 دقیقه نیز مراسم اهدای مدال برگزار می ‌شود.

**مسابقه کیوروگی رده‌ سنی نوجوانان:
در این مسابقه نیز در گروه پسران در 10 وزن (منهای 45، 48، 51، 55، 59، 63، 68، 73 و مثبت 73 کیلوگرم ) و در گروه دختران نیز در وزن های (منهای 42، 44، 46، 49، 52، 55، 59، 63، 68 و مثبت 68 کیلوگرم) روز شنبه 11 اسفندماه انجام می‌شود.
وزن‌ کشی هوگوپوشان نوجوان نیز از ساعت 11 تا 13 روز جمعه 10 اسفند ماه می شود و از ساعت 15 تا 16 و 30 دقیقه نیز نشست سرپرستان و مراسم قرعه‌کشی برگزار خواهد شد.
مرحله نخست مبارزات تمامی وزن های دختران و پسران از ساعت 9 تا 12 و 30 دقیقه و از ساعت 14 تا 17 و 30 دقیقه برگزار می شود و ساعت 17 و 30 دقیقه نیز نیز مراسم اهدای مدال انجام می ‌شود.

**مسابقه پاراتکوانده گروه مردان و زنان:
مسابقه پاراتکواندو مردان و زنان نیز روز یکشنبه 12 اسفندماه برگزار می شود.
رقابت‌ های پاراتکواندو در گروه مردان در وزن های (منهای 61 و 75 و مثبت 75 کیلوگرم) و در گروه زنان نیز در وزن های (منهای 49، 58 و مثبت 58 کیلوگرم ) برگزار خواهد شد.
وزن کشی‌ این رقابت ها نیز از ساعت 14 تا 16 روز یکشنبه 12 اسفندماه انجام می شود و نشست سرپرستان و مراسم قرعه‌ کشی نیز از ساعت 16 تا 17 این روز است..
مسابقات از ساعت 9 تا 12 برگزار می‌ شود و ساعت 12 و 30 دقیقه نیز مراسم اهدای مدال انجام می‌ شود.
7195/6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 روابط عمومی عراق قزاقستان کره جنوبی مردان 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا اواخر فروردین ماه به میزبانی بیشکک قرقیزستان برگزار خواهد شد. با پایان این مسابقات قرار هست رقابت‌های کسب سهمیه المپیک پاریس هم برگزار شود که کشتی فرنگی برای ۲ سهمیه باقیمانده در وزن ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم تلاش خواهد کرد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در ترکیب تیم ملی قرار گرفته است. او در جام وهبی‌امره مدال طلا گرفت و از رقیبان جدی محمدرضا گرایی دارنده مدال طلای المپیک محسوب می‌شود. اسامی نفرات اعزامی به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز
۶۰ کیلوگرم: امیررضا ده بزرگی
۶۳ کیلوگرم: ایمان محمدی
۶۷ کیلوگرم: سعید اسماعیلی
۷۲ کیلوگرم: محمدرضا رستمی
۷۷ کیلوگرم: امیر عبدی
۸۲ کیلوگرم: رسول گرمسیری
۸۷ کیلوگرم:ناصر علیزاده
۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی
۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازازده

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا اواخر فروردین ماه در بیشکک قرقیزستان برگزار خواهد شد. نکته جالب این لیست غیبت محمدرضا گرایی و حضور سعید اسماعیلی به عنوان جانشین اوست. گفتنی است امیر عبدی و ناصر علیزاده در این رقابت‌ها برای کسب دو سهمیه باقی مانده المپیک در اوزان خود تلاش خواهند کرد.

منبع: فرهیختگان آنلاین

tags # کشتی فرنگی سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • جمع آوری هزار و ۱۹۹ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در کرمان
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • شگفتی بزرگ فوتبال آسیا به دست افغانستان!
  • عراق به جام ملت‌های آسیا صعود کرد