Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مردم بحرين روز شنبه در اعتراض به سياست رژيم آل خليفه در مسير عادي سازي روابط با رژيم صهيونيستي تظاهرات کردند.
به گزارش خبرگزاري آريا، مردم بحرين با در دست داشتن پرچم فلسطين، تصاوير "حمد بن عيسي آل خليفه" پادشاه بحرين و "بنيامين نتانياهو" نخست وزير رژيم صهيونيستي را به آتش کشيدند.
شرکت کنندگان در تظاهرات ضد اسرائيلي همچنين با حمل تصاويري شيخ "عيسي قاسم" روحاني ارشد بحرين، در مخالفت با عادي سازي روابط منامه با اسرائيل شعار سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"شيخ علي سلمان" دبيرکل جمعيت اسلامي الوفاق بحرين پيشتر با ارسال پيامي از زندان، بر مخالفت با عادي سازي هرگونه روابط با رژيم صهيونيستي تاکيد کرده بود.
در ماه‌هاي اخير روند عادي‌سازي روابط برخي رژيم هاي عرب منطقه به ويژه عربستان، بحرين و امارات با اسرائيل شدت گرفته است.
تلاش ها براي عادي سازي روابط با اسرائيل در حالي است که رژيم صهيونيستي سال‌ها است علاوه بر سرکوب فلسطينيان بسياري از مناطق عربي- اسلامي را اشغال کرده است.
115/117
کليدواژه عادي سازي روابط با اسرائيل

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام قاسم روانبخش، منتخب مردم قم در مدرسه علمیه خواهران شهید غفاری ضمن تبریک به مناسبت پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت، گفت: رژیم صهیونیستی اشتباه بزرگی مرتکب شد و با زدن سفارت ایران زمینه را برای انتقام سخت فراهم کرد.

وی افزود: حمله به سفارتخانه یک کشور حمله به خاک آن کشور تلقی می‌شود به همین دلیل ایران از این حق برخوردار شد که به خاک اسرائیل حمله کند.

روانبخش گفت: ایران با برنامه‌ای بسیار حساب شده و با اطلاع دادن به همه کشور‌های همسایه و اروپایی و امریکایی حتی زمان پاسخ را هم مشخص کرد.

نماینده مردم قم افزود: ایران به رغم تقاضای امریکا و اسرائیل و کشور‌های اروپایی و منطقه‌ای انتقام سختی گرفت که در نوع خود تاکنون بی‌نظیر بوده است.

وی بیان داشت: موشک‌های ایرانی از لایه‌های مختلف عبور کرد و به هدف اصابت کرد.

روانبخش گفت: همه دنیا فهمیدند ایران می‌تواند رژیم اشغالگر را از روی زمین محو کند شعار ۲۵ سال نابودی اسرائیل یک شعار نیست بلکه واقعیت دارد.

 

دیگر خبرها

  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • رئیسی: اگر اسرائیل بار دیگر به خاک ایران تعرّض کند، معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و پاکستان بر توسعه روابط همه جانبه است
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به علت اعتراض ها در ونیز
  • وسط آتش سوزان خاورمیانه؛ عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؟
  • رئیس جمهور: برای مردم پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی به ستوه آمده‌اند احترام قائلیم
  • عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؛ بایدن چه خوابی برای ریاض دید؟