Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@23:23:37 GMT

امیرحاتمی: موقعیت خوبی در عرصه دفاعی داریم

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۸۸۷۵

امیرحاتمی: موقعیت خوبی در عرصه دفاعی داریم

خبرگزاری مهر: امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، ظهر امروز در حاشیه همایش سرآمدان فناوری و صنعت که در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران، گفت: جمهوری اسلامی ایران کشوری غنی در تمامی عرصه‌های مادی و معنوی است و به راحتی می‌تواند به سمت پیشرفت حرکت کند.

وی افزود: بر اساس شرایط موجود در «گام دوم انقلاب» بر روی سکویی قرار داریم که میتوانیم با سرعت، سهولت و اوج گیری متفاوتی حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، راهکار انقلاب را استفاده از ظرفیت‌های مردمی عنوان کرد و گفت: کشور در هرجا که با تنگنا روبه رو شد توانست با تکیه بر توان داخلی و مراجعه به مردم با موفقیت عبور کند.

حاتمی، شرایط خوب حاکم در عرصه دفاعی کشور را نشات گرفته از ظرفیت‌های داخلی و ظرفیت‌های مردمی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: اگر همه ما متحد پیش رویم می‌توانیم راهکار‌های خلاقانه‌ای برای عبور از تحریم‌ها پیدا کنیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: امیر حاتمی وزیر دفاع تحریم ها عرصه دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر در روز ارتش

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی ارتش است که به‌همین مناسبت آیین مشترک نیرو‌های مسلح در استان بوشهر همگام با دیگر نقاط کشور برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این آیین با تبریک روز ارتش گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، ارتش قهرمان، سپاه سرافراز و نیرو‌های انتظامی و امنیتی منظومه‌ای از قدرت ملی و اقتدار فراملی را برای ایران اسلامی آفریده‌اند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: با هدایت‌های فرمانده کل قوا، چنان در عرصه دانش مدیریت نظامی و دفاعی، قدرت بالای عملیات سخت میدان در جغرافیای کلان ایران، پیشرفت حاصل شده که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران یکی از قوی‌ترین و محبوب‌ترین نیرو‌های مسلح جهان هستند.

او اضافه کرد: طراحی نرم‌افزاری دانش‌بنیان عرصه مدیریت و تولید سخت‌افزار‌های دفاعی و نظامی در برد‌های مختلف، موجب این شده که دیگر کشوری اجازه فکر کردن برای تعرض به مرز‌های ایران را به خود ندهد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: عملیات اقتدارآفرین پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران، ضد رژیم منحوس، نامشروع و جعلی صهیونیستی، نشان از قدرت بالای دانش دفاعی و نظامی و توانمندی در عرصه‌های عملیات در جغرافیای وسیع فراملی بود و به همگان نشان داد که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران این‌چنین حماسه‌آفرین و توانمند هستند.

امام جمعه بوشهر گفت: این آغازی است برای کاری بزرگ در عرصه دفاعی ایران و نشان از اقتدار روزافزون و جامع نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران دارد.

آیت‌الله صفایی بوشهری تأکید کرد که استان بوشهر استان دارالحماسه و ولایتمدار و خط مقدم مقاومت در تمامی عرصه‌ها است.

فرمانده پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر هم گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره توانسته است در عرصه‌های گوناگون خدمت‌رسانی به مردم ایران حضوری چشمگیر داشته باشد.

امیر صدقی افزود: نیرو‌های هوایی، دریایی، زمینی و پدافند ارتش در لبیک به فرمان امام خود برای قوی شدن و قوی ماندن و رسیدن به اوج بالندگی و صلابت دفاعی از هیچ کوششی فروگذار نکردند و این تلاش‌ها هرگز فراموش نخواهد شد.

او اضافه کرد: اعلام می‌داریم که ارتشیان دلاور با توکل بر خدا و توجه بقیه‌الله و با فرماندهی فرمانده کل قوا، در کنار دیگر نیرو‌های مسلح از ارزش‌ها و آرمان‌های ایرن اسلامی و انقلاب دفاع کرده و لحظه‌ای در این راه مقدس کوتاهی نخواهیم کرد.

در پایان یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح مستقر در استان بوشهر با انجام رژه و نمایش بخشی از جنگ‌افزارها، آمادگی خود برای دفاع از مرز‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را نشان دادند.

دیگر خبرها

  • بوشهر ظرفیت خواهرخواندگی با یکی از شهرهای تاجیکستان را دارد
  • چهره‌های برتر هنر انقلاب استان بوشهر معرفی شدند
  • ظرفیت خوبی برای صادرات محصولات شوینده و خودرویی قزوین به بلاروس داریم
  • رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر در روز ارتش
  • مورایس: ناکامی هم بخشی از تئاتر فوتبالی است
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • استفاده از توان دانش بنیانی کشور بسترساز افزایش ظرفیت تولید و فروش نفت و گاز
  • ارتش در عرصه‌های مختلف جایگاه خود را تحکیم و تثبیت کرده است
  • ارتش در عرصه های مختلف جایگاه خود را تحکیم و تثبیت کرده است
  • امروز ارتش در عرصه های دفاعی- امنیتی به نماد خودکفایی و خودباوری تبدیل شده است