Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ مرادپورکه  روز شنبه در ستاد اجرایی خدمات نوروزی لرستان سخن می گفت با بیان این مطلب ،اظهار کرد: شهرداری ها عمدتا در گیر شوراها هستند و از آمادگی لازم برای خدمت رسانی در ایام نوروز برخوردار نیستند.

او با بیان اینکه  درصورت بروز مشکلات در ایام نوروز مسئولیت مستقیم ان  با رئیس شورا و شهردار است،افزود: در این راستا نامه‌ای به تمام  ریاست‌های شورای شهرهای استان ارسال کرده‌ایم  وچنانچه دچار مشکلاتی شویم مسئولیت مستقیم  آن بر‌عهده رئیس شورا و شهردار خواهد بود  که در این رابطه در برخورد با آن  کوتاه نخواهیم آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادپور با بیان اینکه متأسفانه اکثر شهرداری‌های استان با شوراها ماجرا دارند،تصریح کرد: اگر شهرداری‌ها نمی‌توانند کاری انجام دهند اعلام کنند  نمی‌توانیم تا خودمان انجام دهیم و  اگر اخلالی در کار خدمت رسانی به مسافرین ایجاد شود حتما به شوراهای حل اختلاف معرفی می‌شوند.

معاون عمرانی استاندار لرستان  با بیان اینکه وظیفه دستگاه های خدمت رسان در ایام نوروز مشخص شده است ،خاطر نشان کرد: راه وشهرسازی وراهداری هنوزاقدامی در جهت آماده کردن  راه دسترسی به آبشارهای استان انجام نداده است و پارکینگ‌ها و سرویس‌های بهداشتی آبشارهای استان وضعیت خوبی ندارد و متولی  آن هم مشخص نیست.

به گفته مرادپور 6دستگاه سرویس بهداشتی در ورودی‌های شهرخرم آباد تأمین اعتبار شده که تا پایان سال نصب خواهندشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایام نوروز خدمت رسانی شهرداری مشکلات معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۸۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان

در پی وقوع سیلاب کم‌سابقه در جنوب استان سیستان و بلوچستان، نیروهای امدادی در حال خدمت‌رسانی به مردم و تخلیه آب از منازل سیل‌زده هستند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070808 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • دزفول پربازدید‌ترین شهر خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی