Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی انتظامی استان از اختصاص 20 دستگاه خودرو به یگان‌های انتظامی جهت ارتقاء خدمات رسانی به مردم در آستانه سال نو و نوروز 98 خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رحیم جهانبخش در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; از اختصاص 20 دستگاه خودرو به یگانهای انتظامی استان زنجان اظهار کرد: با اختصاص این  خودروها، خدمات رسانی به مردم در پایان سال و نوروز 98 ارتقاء می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به گستردگی ماموریت‌های پلیسی خاطر نشان کرد: با توجه به گستردگی ماموریتهای پلیسی ضرورت دارد پلیس از نظر تجهیزات و امکانات به ویژه در زمینه خودرویی تقویت شود .

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گفته و حمایت‌هایی که از طریق ناجا بعمل آمد 20 دستگاه خودرو به فرماندهی انتظامی استان اختصاص یافت .

وی با بیان اینکه اختصاص این خودروها باعث تسهیل در ماموریتها شده و خدمات رسانی به مردم ارتقاء می‌یابد تصریح کرد‌: تحویل خودروها تا قبل از سال انجام می‌شود.

سردار جهانبخش بیان کرد: همه نیروهای انتظامی استان زنجان جهت خدمات رسانی به مسافران نوروزی در آمادگی کامل هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد

سرهنگ کارآگاه شهریار قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان در راستای مقابله با قاچاق کالا هنگام گشت زنی در محور بیجار - دیواندره یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل بار قاچاق را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی این فرماندهی پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۶۰ دستگاه پخش خودرو قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه خودرو حامل بار قاچاق توقیف و یک نفر نیز دستگیر که به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6084277

دیگر خبرها

  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • اجرای طرح امنیت محله محور در گنبد
  • هرماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد