Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت الاسلام علی موحدی ‌راد اظهار داشت: این افراد با کمک دلالان اقدام به واردات دام زنده از کشورهای همسایه می کردند.

وی تصریح کرد: این قاچاق سازمان یافته دام با موضوع قاچاق در دیگر نقاط کشور متفاوت است چرا که در مناطق دیگر دام ها از کشور خارج می شوند اما در سیستان و بلوچستان دام به صورت غیر قانونی وارد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: این افراد پس از وارد کردن دام ها با استفاده از پلاک های به جا مانده از دام های ذبح شده و یا پلاکهایی که این 2 کارمند جهاد کشاورزی در اختیار آنان قرار می دادند حیوانات قاچاق را بدون معاینات بهداشتی و کنترل های لازم به دیگر مناطق کشور ارسال می کردند.

وی ادامه داد: این دام ها در مرکز کشور به اسم دام سیستان و بلوچستانی شناخته می شد در حالیکه این دام ها از کشورهای همسایه وارد این استان شده بود.

حجت الاسلام موحدی راد بیان کرد: دام هایی که از کشورهای همسایه وارد سیستان و بلوچستان می شود ابتدا باید قرنطینه، معاینه و سپس کشتار و بسته بندی و به سایر استانهای کشور ارسال شود.

وی اظهار داشت: این افراد بدون در نظر گرفتن این موارد دام ها را به صورت زنده و بدون قرنطینه کردن به عمق کشور ارسال می کردند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: دولت به منظور تنظیم بازار گوشت کشور مشوق هایی همچون معافیت مالیاتی و گمرکی برای واردات دام لحاظ کرده است که ما از این طرح حمایت می کنیم.

وی تصریح کرد: دامی که از افغانستان و پاکستان وارد سیستان و بلوچستان می شود ممکن است دچار بیماری باشد که برای دام خود این استان نیز خسارت های جبران ناپذیری به همراه دارد.

حجت الاسلام موحدی راد اظهار داشت: دام هایی که از کشورهای همسایه وارد سیستان و بلوچستان می شود ابتدا باید قرنطیه و معاینه شوند که متاسفانه این افراد این اقدامات بهداشتی را رعایت نمی کردند.

وی بیان کرد: واردکنندگان دام باید از مشوق هایی که دولت برای واردات دام لحاظ کرده استفاده و با رعایت نکات بهداشتی اقدام به این کار کنند تا سلامت انسانها و دام ها به خطر نیفتد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان قاچاق گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاههای سوخت درسیستان و بلوچستان زیر ذره بین تعزیرات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ،منصور انصاری مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در سفر به خاش و در حاشیه بازدید از مراکز عرضه سوخت، کالا و خدمات گفت: برنامه‌های نظارتی تعزیرات حکومتی سال گذشته از ۱۵ لغایت ۲۹ اسفندماه انجام و امسال نیز از اول فروردین آغاز و تا ۲۱ این ماه تداوم دارد.
وی با اشاره به اینکه در استان شرایط کدینگ کارت‌های سوخت را داریم، افزود: قرار است ۴۰ لیتر سوخت به خودرو‌های مسافران تحویل شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملین تیراندازی در سیستان و بلوچستان
  • دستگیری یکی از سرشبکه‌های اصلی قاچاق مواد مخدر درزاهدان
  • جایگاههای سوخت درسیستان و بلوچستان زیر ذره بین تعزیرات
  • ️کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • ️باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • کسب رتبه اول پروژه و تحویل کلاس درس سیستان و بلوچستان در کشور
  • دستگیری قاچاقچی اصلی شیشه در تهران/کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان میزبان ۲ هزار مسافر در ۲ روز
  • ورود بیش از ۲۱۳ هزار مسافر نوروزی به سیستان وبلوچستان
  • قاچاقچی سوخت در زاهدان جریمه ۴۶ میلیارد ریالی شد