Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین رونمایی از کتاب «اگر به جبهه رفته بودم» نوشته فاطمه شریفی و همراه با مقدمه‌ای از آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد فردا برگزار می‌شود. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، همزمان با سالروز ولادت با سعادت ام‌ابیها حضرت فاطمه زهرا(س)، کتاب «اگر به جبهه رفته بودم» در مراسمی با حضور آیت‌الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و جمعی از مسئولان و بانوان استان یزد رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب به قلم «فاطمه شریفی نعمت آباد» و با مقدمه‌ای از آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و در ارتباط با خاطراتی از رشادت و ایثار یک پرستار زن در طول هشت سال دفاع مقدس است که توسط انتشارات «چشم و چراغ» به مرحله چاپ رسیده است.

مسابقه کتابخوانی به‌مناسبت کنگره 5400 شهید کردستان برگزار می‌شودکتاب ارزان نخرید+ فیلمنهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در کرمان به کار خود پایان داد

شریفی در این کتاب به بیان خاطراتی از کودکی، نوجوانی و جوانی این شهید زن و پرستاری‌های بی وقفه‌ای که از رزمندگان اسلام کرده پرداخته است.

روایت این کتاب برگرفته از خاطرات عمه این شهید پرستار و در بخشی از کتاب به روایت‌گری نویسنده از حال و هوای مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در دوران حاضر است.

مراسم رونمایی از این کتاب فردا صبح با حضور آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، مسئولان سپاه الغدیر استان یزد، مدیران کل استان و جمعی از بانوان مسئول ادارات یزد در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر با اشاره به جایگاه رفیع کار و کارگر در اسلام استان گفت: عمده ملزومات زندگی مردم جامعه محصول کار و تلاش کارگران است، که باید به این قشر از جامعه بیشتر توجه شود.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به تقاضای بازار برای مصرف کالا‌های ایرانی، گفت: بیشتر کشور‌ها امروز تمایل دارند تولیدات ایرانی را مصرف کنند و همچنین، کشور‌هایی همچون ترکیه، سوریه و عراق بهترین میدان عرضه تولیدات فنی و مهندسی ایرانیان هستند.

وی با تاکید بر ضرورت برآورد میزان نیاز داخلی برای تولید در عرصه‌های مختلف، اضافه کرد: در حال حاضر ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار داریم، اما مشخص نیست که تولید برنج از این مقدار شالیزار پاسخگوی نیاز داخلی باشد تا در صورت نیاز با حمایت مسئولان تلاش بیشتری برای جهش تولید انجام شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به تلاش دولت برای احیای شرکت‌ها و صنایع تعطیل و نیمه تعطیل کشور، افزود: با احیای این شرکت‌ها، کارگران و تولیدکنندگانی که براثر مشکلات بیکار شدند با سرمایه‌گذاری‌های جدید به عرصه تولید بازمی گردند.

امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم ایجاد توازن میان افزایش حقوق کارگری و کالا‌های مصرفی، افزود: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب مسئله امنیت شغلی را مطرح کردند، برخی کارفرمایان با جذب کارگر ۸۹ روزه برای کارگران نگرانی ایجاد می‌کنند در حالی که متولیان امر باید به مشکلات کارگران توجه و برای حل آن تلاش کنند.

آیت‌الله فلاحتی همچنین با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ارتباط صنعت با مدارس و دانشگاه، افزود: دانش‌آموزان پس از پایان تحصیلات متوسطه، باید مهارت لازم در رشته تحصیلی خود را داشته باشد.

نمایندگان تشکیلات کارگری و کارفرمایی، مدیران شورای هماهنگی گیلان، مدیران تعاون کار و بسیج کارگری و کارخانجات استان هم موضوعات مربوط به حوزه خود را مطرح کردند

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند