Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد یمینی مجری طرح بزرگترین مسابقه استعدادیابی ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه سال‌هاست کار‌های سینمایی انجام می‌دهم، گفت: به دعوت احسان علیخانی، افتخار همکاری با او را در مجموعه «عصر جدید» پیدا کردم.

وی ادامه داد: برای اولین بار است چنین پروژه‌ای در ایران اجرا می شود؛ فضایی بزرگ به لحاظ اجرایی و طراحی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا ما دغدغه این موضوع را داشتیم که هزینه این پروژه چقدر خواهد بود و نیاز به چه تعداد متخصص داریم تا نیرو‌های کاربلد را در جای خود قرار دهیم و چون این پروژه تا حالا در ایران اتفاق نیفتاده بود، به زمان بیشتری نیاز داشت.

مجری طرح بزرگترین مسابقه استعدادیابی ایران بیان کرد: ۷ ماه پیش پروژه تصویب شد و از مهرماه به طور رسمی کار را شروع کردیم. حدود ۵۰ درصد از عوامل از اول مهرماه سر کار بودند، اتاق فکر‌ها تشکیل و طراحی‌ها انجام شد. بعد از انتخاب لوکیشن، دکور اصلی را طراحی کردیم و تصمیم گرفتیم کار‌های اداری را هم در لوکیشن برنامه انجام دهیم. به دلیل موقعیت جغرافیایی، مرکز شهر را انتخاب کردیم که هم به سازمان نزدیک باشیم و هم تماشاگران به راحتی در برنامه حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه در روز‌های ضبط برنامه، نزدیک به ۷۰۰ نفر در لوکیشن حضور دارند،گفت: در پروژه «عصرجدید»۵۰۰ نفر به شکل مستقیم و غیرمستقیم، مشغول کار هستند.

یمینی درباره رسالت برنامه عنوان کرد: بسیاری از آدم‌ها استعداد دارند، اما به‌ دلیل دوری از امکانات پایتخت یا به هر دلیل دیگری، هیچ وقت دیده نمی‌شوند از این رو سعی کردیم بستری برای همه افراد مهیا کنیم و تا آنجا که در توان داریم، فرصت را برای همه یکسان ببینیم. معیار ما کسانی هستند که استعداد دارند و تا کنون فضایی مهیا نبوده که استعداد خود را ارائه بدهند؛ به نظرم از این زاویه، رسالت برنامه ارزشمند است.

مجری طرح «عصر جدید» با اشاره به ساخت این برنامه با استاندارد‌های جهانی تصریح کرد: می‌توانم با تاکید بگویم «عصر جدید» برنامه تلویزیونی است که با استاندارد‌های جهانی ساخته می‌شود؛ از طراحی و از روند آغاز دریافت و داوری ویدیو‌های ارسالی و مرحله ثبت‌نام شرکت‌کنندگان و اتفاقات پشت صحنه تا مرحله‌ای که بینندگان یک قسمت از برنامه را روی آنتن می‌بینند.

وی پیرامون جزئیات برنامه توضیح داد: بیش از ۵ هزار نفر فیلم ارسال کردند، ما به دنبال استعداد خاص بودیم از این رو  یک هیئت ۲۰ نفره با تخصص در حوزه‌های مختلف، فیلم‌ها را با دقت رصد کردند. سعی کردیم انتخاب‌ها عادلانه باشد و حتما آن فرد، استعداد و توانمندی واقعی داشته باشد و ویدئوی ارسالی او ساختگی نباشد؛ استعدادش، قابل عرضه با مقتضیات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موجود باشد.

یمینی گفت:در هر برنامه ۷ شرکت‌کننده حاضر هستند و از بین آن‌ها یک اجرا با رای داوران، مستقیما به مرحله بعد می‌رود و یک اجرا در هر برنامه، با رای مردم به مرحله نهایی خواهد رفت، البته هر داور ۳ اعتبارنامه هم دارد که در طول ۲۶ قسمت می‌تواند به اعتبار خود ۳ نفر را برای مرحله نهایی انتخاب کند. مجری و گروه سازنده برنامه نیز سه اعتبارنامه دارند که می‌توانند سه شرکت‌کننده را انتخاب کنند و در نهایت ۵۴ نفر در مرحله نهایی به رقابت می‌پردازند و شش نفر به مرحله فینال می‌روند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی مهندس تیم ملی شد!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که در سه مسابقه دور رفت مرحله گروهی جام جهانی 2026 در قاره آسیا توانسته بود دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل بدهد، امشب هم روند موثرش روی گل‌های تیم ملی ایران را ادامه داد و در دیدار خارج از خانه مقابل ترکمنستان توانست پاس گل سه امتیازی بدهد.

ستاره خط حمله تیم ملی ایران که در نخستین مسابقه در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل تیم هنگ کنگ به سردار آزمون و در دیدار سوم برابر ترکمنستان به محمد محبی پاس گل داده بود، امشب هم سومین پاس گلش در این رقابت‌ها را ثبت کرد.

ویدئو: 328366

مهدی طارمی که برای دومین بازی پیاپی با بازوبند کاپیتانی تیم ملی ایران در دیدار برگشت مقابل ترکمنستان وارد زمین شده بود، امشب هم پاس بلند محمدحسین کنعانی‌زادگان از خط دفاعی را با پرش بلند و ضربه سر به مهدی قایدی رساند تا این بازیکن گل برتری تیم ملی را به ثمر رساند.

طارمی که بهترین پاسور تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی است، در فصل جاری لیگ برتر پرتغال یک پاس گل و در لیگ‌کاپ هم یک پاس گل داده و پا به پای گل‌های خود، پاس گل هم می‌دهد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • انتخاب اثر هنرمند هرسینی به عنوان اثر فاخر صنایع‌دستی کشور
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد
  • مناسب‌ترین شغل برای من چیست؟
  • طارمی مهندس تیم ملی شد!
  • کیفیت ۹۰ درصد کالا و خدمات نوروزی در استان سمنان مطابق استاندارد بود
  • تجهیزوبازسازی مدارس خسارت دیده از سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • فضای سوررئال مطابق با برنامه آب و هوا/ماجرای خنده بی دلیل گوزن‌ها
  • حلالی: چمن مصنوعی ترکمنستان استاندارد‌های لازم را دارد