Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشویق بی‌امان هواداران تیم نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی‌راد همچنان ادامه دارد و بختیاری‌های دیار سردار شهید رضا شهنی‌فیض تیم محبوب خود را یکصدا دلگرم می‌کنند. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مسجدسلیمان، در ادامه بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور جام خلیج فارس تیم نفت مسجدسلیمان امروز شنبه 4 اسفند ماه در خانه میزبان تیم پرسپوسپولیس تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی تیم نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی‌راد برگزار می‌شود که هواداران زیادی برای تشویق نفتی‌ها و دیدن این بازی به ورزشگاه آمدند.

از سوی علیرضا مرزبان سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان، مهرداد طهماسبی، سید هیثم هاشمی‌زاده، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، میلاد خدایی‌اصل، حکیم نصاری، عباس عسکری، یوسف وکیا، علیرضا علیزاده، محمد شادکام و محمد پاپی مقابل پرسپولیس به میدان رفتند.

علیرضا بیرانوند، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، محمد نادری، شایان مصلح، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و علی علیپور مقابل تیم نفت مسجدسلیمان بازی می‌کنند.

قضاوت دیدار تیم نفت مسجدسلیمان و تیم پرسپوسپولیس تهران بر عهده حسین زرگر  است که سعید علی‌نژادیان و جواد مداح نیز به عنوان کمک داور او را همراهی می‌کنند.

همچنین کمک داوران پشت دروازه در این بازی هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال محمدرضا اکبریان و کوپال ناظمی هستند.

در دقیقه 4 بازی ضربه ایستگاهی برای نفت مسجدسلیمان توسط عباس عسکری زده شد که توپ با اختلافی کمی از دروازه پرسپولیس به اوت رفت.

در دقیقه 5 بازی نیز مهدی ترابی صاحب یک موقعیت خوبی شد که در نهایت پاس نهایی او را در چند مرحله بازیکنان نفت مسجدسلیمان دفع کردند.

حکیم نصاری از تیم نفت مسجدسلیمان نیز در دقیقه 13 نیز با یک روپایی توپی را راهی دروازه پرسپولیس کرد که با اخلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

تشویق بی‌امان هواداران تیم نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی‌راد همچنان ادامه دارد و بختیاری‌های دیار سردار شهید رضا شهنی‌فیض تیم محبوب خود را یکصدا دلگرم می‌کنند.

ظرفیت ورزشگاه شهید بهنام محمدی‌راد با حضور گرم هواداران تیم نفت مسجدسلیمان تکمیل است.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها

اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها امروز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود. 

برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، سرودخوانی، هم‌خوانی، نور افشانی، اهدای هدایای بسیار ویژه و اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع، بخشی از برنامه‌های جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها خواهد بود. همچنین برای جشن قرآنی امام حسنی‌ها ۱۵۰ هزار پک اطعام افطار برای روزه داران تدارک دیده شده است.

یکی از تمهیدات مناسبی که مسئولین برگزاری مراسم اندیشیده‌اند، اکران تصاویر شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه مظلوم است که در بخش‌های مختلف ورزشگاه آزادی دیده می‌شود. پیش تر نیز مسئولان برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها در ایده‌ای زیبا از شرکت کنندگان در این مراسم بزرگ خواسته بودند تا هر کدام تصویر یکی از شهدای غزه را در روی گوشی تلفن همراه خود داشته و به نمایش بگذارند.

اجتماع محفل قرآنی امام حسنی‌ها همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) در روزشگاه آزادی برگزاری شد و طبقه اول استادیوم آزادی در همان ساعت ابتدایی تکمیل شد. 

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • رسمی؛ حضور بانوان برای تماشای بازی تراکتور - ذوب آهن
  • سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران
  • چادرملو علیه بیانیه نفت مسجدسلیمان
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • حضور فیکس سیدحسین پس از بیانیه جنجالی
  • تصاویر پرشور میهمانان امام حسن (ع) در ورزشگاه آزادی | استادیوم پر از جمعیت شد
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها/ طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد
  • حضور پرشور مردم در اجتماع «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» / طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد
  • هواداران پرسپولیس عبدالکریم را در قطر سوژه کردند!