Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: مهلت ثبت نام پرستاران و گروه‌های وابسته در سامانه ثبت ملی پرستاران پایان یافت و در مهلت مقرر شده، 134 هزار و 516 پرستار در این سامانه ثبت نام و کد پیگیری دریافت کردند.

به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مریم حضرتی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: یکی از برنامه‌های معاونت پرستاری جمع آوری اطلاعات دقیق و به روز از وضعیت پرستاری و گروه های وابسته شامل اتاق عمل، هوشبری، فوریت های پزشکی و همچنین بهیاران و کمک بهیاران و کمک پرستاران بود که بر این اساس، برنامه ثبت ملی در دو مرحله آزمایشی و سراسری اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مرحله آزمایشی در 3 دانشگاه علوم پزشکی تبریز، سمنان و نیشابور اجرا و مشکلات و ایرادات سامانه رفع شد و در مرحله دوم و از ابتدای آذر ثبت ملی به مدت 2 ماه در دی و بهمن اجرا شد و افرادی که در این سامانه ثبت نام آنها با موفقیت انجام شد کد رهگیری دریافت کردند.
معاون پرستاری وزارت بهداشت بیان کرد: از مجموع ثبت نام کنندگان، 37 هزار 132 نفر مرد و 97 هزار و 380 نفر خانم هستند. در حال حاضر با استفاده از اطلاعات به دست آمده در حال اعتبارسنجی اطلاعات از طریق بانک‌های اطلاعاتی موجود و تجزیه و تحلیل اطلاعات وارده شده هستیم.
حضرتی افزود: در این سامانه اطلاعات ارزشمندی از وضعیت کادر پرستاری کشور در اختیار داریم که در برنامه ریزی برای حوزه پرستاری بسیار موثر خواهد بود.
وی اظهار داشت: از ابتدای سال 98، افراد برای دریافت پروانه صلاحیت حرفه‌ای با در دست داشتن کد پیگیری دریافت شده از سامانه ثبت ملی، ادامه کار را تا دریافت پروانه صلاحیت حرفه‌ای به صورت آنلاین انجام خواهند داد.
اجتمام*9482*1193

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي وزارت بهداشت سامانه ثبت ملي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۹۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل ناتو: اوکراین به زودی سامانه‌های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

 استولتنبرگ در کنفرانسی خبری با اشاره به اینکه ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین این ائتلاف را در جریان وضعیت جنگ و نیاز حیاتی این کشور به سامانه‌های ضدهوایی گذاشته است، گفت: وزرای دفاع ناتو بر سر تقویت و ارائه کمک‌های نظامی بیشتر (به اوکراین) از جمله از طریق ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به توافق رسیدند.

این مقام ارشد ناتو در ادامه اعلام کرد که سامانه‌های ضدهوایی در آینده‌ای نزدیک دراختیار اوکراین گذاشته خواهند شد.

وی افزود: ناتو توانایی‌های موجود خود را بررسی کرده و می‌تواند سامانه‌هایی را در اختیار اوکراین قرار دهد. انتظار دارم به زودی اعلامیه‌ای درخصوص ارائه توامندی‌های بازدارندگی به اوکراین ارائه شود.

منبع:ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • دبیرکل ناتو: اوکراین به زودی سامانه‌های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • آموزش ثبت نام اظهارنامه مالیاتی در سال ۱۴۰۳
  • ادامه اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک و مشکلات داروخانه ها/ پاسخ بیمه سلامت
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ پاسخ بیمه سلامت
  • برنامه های حوزه دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳
  • بروز رسانی علت نوسانات سامانه نسخه الکترونیک