Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از پخش برنامه فرمول یک در اول اسفند ماه که با حاشیه های زیادی همراه بود علی ضیاء تهیه کننده و مجری این برنامه اعلام کرد امروز عصر در این برنامه به شبهات و حاشیه ها پاسخ خواهد داد.

در این برنامه یک زوج به همراه دو دختر خردسال شان از زندگی سراسر خشونت و همچنین 27 بار پیش رفتن تا آستانه جدایی و یک بار نیز طلاق گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مرد خانواده در شب اول عقد، همسرش را کتک زده و این ماجرا در ۲۰ سال گذشته همیشه ادامه داشته است. زن نیز از رفت و آمد های متعدد به پزشکی قانونی و دادگاه خانواده گفت.

نمایش این خانواده به عنوان یک خانواده موفق در برنامه زنده فرمول یک، اعتراض‌های زیادی را در پی داشته است و بسیاری از مردم و کارشناسان  و همچنین معاون دفتر سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت نسبت به ترویج خشونت علیه زنان در این برنامه واکنش نشان دادند.

علی ضیاء تهیه کننده و مجری برنامه فرمول یک در گفت و گو با خبرنگار ایران عصر اعلام کرد امروز ساعت 17 و 30 دقیقه در ابتدای این برنامه به شبهات و انتقادهایی که مطرح شده است پاسخ خواهد داد. وی با بیان اینکه به هیچ عنوان این برنامه به دنبال ترویج خشونت نبوده است گفت: امیدوارم امروز در برنامه فرمول یک به انتقادهایی که به طور گسترده نسبت به برنامه روز اول اسفند ماه و میهمانان آن مطرح شده است پاسخ بدهم.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ضرغامی: هر دولتی مردم را شاد کند موفق است

وی افزود: بعضی وقت‌ها هم مردم خودشان شاد هستند، اما برخی برخورد می‌کنند که جلوی این شادی را بگیرند، اما از جمله برنامه‌هایی که مردم را شاد می‌کنند برنامه‌های محلی حوزه میراث فرهنگی است؛ که در کنار آن رویداد‌ها زمینه شادی فراوانی ایجاد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • (ویدیو) ضرغامی: هر دولتی مردم را شاد کند موفق است
  • حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟