Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@17:02:38 GMT

عرضه نیازهای اساسی شهروندان از بیستم اسفندماه

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۹۵۸۶

عیسی فرهادی، فرمانداری ویژه شهرستان تهران و معاون استاندار با اشاره به برگزاری نمایشگاه های بهاره در ایام پایانی سال در پایتخت اظهار کرد: اکنون برگزاری سه نمایشگاه بهاره در مراکز مصلای امام خمینی(ره) خاوران و بوستان ولایت مصوب شده و توسط اتاق اصناف تهران در دستور کار اجرا قرار گرفته است.
 
وی افزود : در این نمایشگاه های بهاره که از ۱۵ تا ۲۵ اسفند ماه برگزار می شود، انواع نیازهای اساسی مردم در ایام شب عید نظیر پوشاک، مایحتاج ایام پایانی سال و اقلام خوراکی نظیر گوشت قرمز، گوشت سفید و سایر کالاهای ضروری با نرخ متعارف و با نظارت دستگاه های ذیربط به شهروندان عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
فرماندار شهرستان تهران همچنین تصریح کرد: تاکنون برگزاری این سه نمایشگاه در دستور کار بوده و برگزاری دو نمایشگاه دیگر به کشش بازار و اعلام نیاز اتاق اصناف در آینده بستگی دارد.
 
فرهادی یادآور شد: همچنین تمدید مدت برپایی این نمایشگاه ها نیست به استقبال شهروندان و روند عرضه و تقاضا در بازار مربوط می شود.
 
معاون استاندار تهران در پایان نیز ضمن اشاره به عرضه میوه شب عید در پایتخت خاطرنشان کرد: عرضه این مایحتاج شهروندان در ایام پایانی سال از بیستم اسفند ماه در محل میادین میوه و تره بار شهرداری و سایر مراکز معرفی شده توسط سازمان جهاد کشاورزی در تهران صورت می گیرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: معاون پایتخت نمایشگاه بهاره شب عید گوشت میوه شب عید میادین میوه و تره شهرداری جهاد کشاورزی فرماندار شهرستان گوشت معاون نمایشگاه بهاره تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بازی چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای آقایان ایران امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه با ۲ دیدار پیگیری شد.    نتابج این رقابت‌ها به شرح زیر است:   مهگل البرز ۶۳ - گلنور اصفهان ۶۸   سری ۲ یه ۲ برابر   آینده سازان تهران ۷۸ - گل گهر سیرجان ۷۴   سری سه بر یک به سود آینده سازان تهران شد. به این ترتیب آینده سازان تهران به فینال لیگ حرفه‌ای راه پیدا کرد و سهمیه حضور در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال آقایان را به دست آورد.   لازم به ذکر است، مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک حرفه‌ای آقایان به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کرمانشاه میزبان نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق»
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • مشکل تجمع وانت بار‌ها در ابتدای جاده رشت - فومن
  • افشاگری بهاره رهنما از شایعات ازدواج مجددش
  • افزایش دمای تهران طی روزهای پایانی هفته
  • اعلام قیمت خرید تضمینی ۱۲ قلم محصول اساسی زراعی
  • قیمت تضمینی ۱۲ محصول کشاورزی اعلام شد
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان
  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم