Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@09:38:58 GMT

تذکر کتبي نمايندگان به مسوولان اجرايي کشور

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۹۶۲۳

تذکر کتبي نمايندگان به مسوولان اجرايي کشور

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا-افزايش بي رويه قيمت خودروهاي داخلي، علت واردات بي رويه کود آمونيوم با وجود توليد کافي در پتروشيمي اروميه و علت بي توجهي به هموطنان آذري زوار عتبات درعراق که مورد حملات تروريستي قرار گرفته و شهيد شدند از جمله محور تذکرات کتبي امروز نمايندگان به مسوولان اجرايي کشور بود.

به گزارش خبرنگار پارلماني ايرنا، علي‌اصغر يوسف‌نژاد عضو هيات رييسه مجلس در جلسه علني امروز شنبه تذکرات نمايندگان به مسوولان اجرايي کشور را قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد علي شاعري نماينده بهشهر به وزير صنعت معدن و تجارت درباره افزايش بي‌رويه قيمت خودروهاي داخلي در بازار و بي توجهي مسئولان به وظايف قانوني براي کنترل قيمت ها تذکر داد.
امير خجسته نماينده همدان به وزير راه درباره فرودگاه بين‌المللي همدان به دليل سوء مديريت در وزارتخانه و در پروازهاي مشهد، تعطيل شده است و برخي پروازهاي ديگر نيز در شرف تعطيل شدن است، تذکر داد.
حميد ميرزاده نماينده گرمي به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي درباره علت بي‌توجهي و کم لطفي به هموطنان آذري زوار عتبات در عراق که مورد حمله تروريستي قرار گرفتند و شهيد و مجروح دادند، تذکر داد.
سيدمصطفي و سيده فاطمه ذوالقدر نمايندگان ميناب و تهران به وزير اقتصاد درباره ضرورت ترخيص 17 هزار تن گوشت قرمز دپو شده در بندرعباس در چارچوب مقررات با لحاظ اولويت و توزيع آن تحت نظارت ستاد مديريت تنظيم بازار تذکر دادند.
ولي الله نانواکناري نماينده فريدونکنار به وزير راه و شهرسازي درباره اين که فرودگاه بابلسر با کد ثبتي در انجمن حمل و نقل هوايي و ايکائو مي‌باشد که جديدا تفکيک و در اختيار اشخاص قرار گرفته است چرا از حقوق ملي و امنيتي کشور دفاع نکرديد؟ تذکر داد.
اسدالله عباسي نماينده رودسر به وزير صنعت، معدن و تجارت درباره دستور رسيدگي فوري به علت تعطيل شدن کارخانجات ريسندگي املش و کارخانه شمال‌پلاستيک چابکسر در اسرع وقت تذکر داد.
محمد مهدي زاهدي نماينده کرمان به وزارتخانه هاي صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزي و اقتصاد درباره کارخانه روغن نباتي گلناز کرمان به علت فقدان نقدينگي يکهزار نفر را تعديل کرده و حقوق چهار ماه کارگرانش را هم پرداخت نکرده است، تذکر داد.
بهادري نماينده اروميه و 17 نماينده ديگر به وزير جهادکشاورزي درباره واردات بي‌رويه کود آمونيوم با وجود توليد کافي در پتروشيمي اروميه تذکر داد.
سيام**9121**3050**1535
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی‌های گسترده در پارلمان انگلیس

به گزارش قدس آنلاین، رسوایی‌ها در پارلمان انگلیس به‌ویژه میان نمایندگان محافظه‌کار هر روز در حال گسترش است. این نمایندگان به تجاوزهای جنسی و مشاهده فیلم‌های غیراخلاقی در مقر پارلمان متهم هستند و این امر باعث شده است که بی‌اعتمادی مردم نسبت به نمایندگانشان بیشتر شود.

همچنین پنجشنبه گذشته، مارک منزز، نماینده پارلمان انگلیس به اتهام سوءاستفاده از بودجه در طول مبارزات انتخاباتی تعلیق عضویت شد و تعداد نمایندگان حزب محافظه‌کار که هدف شکایت قرار گرفته‌اند و یا به دلیل رفتارهای نامناسب کنار گذاشته شده‌اند، افزایش یافته است.

به گزارش ایندیپندنت، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که حتی بدون برگزاری انتخابات، حزب اپوزیسیون کارگران از حزب حاکم پیشی گرفته است و حزب حاکم ۱۴ سال است که با فشارهایی مواجه شده است.

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، تیم بایل، استاد علوم سیاسی در دانشگاه ملکه ماری در اظهاراتی می‌گوید: هر بار که یک رسوایی رخ می‌دهد گمان می‌کنیم که این دیگر آخرین رسوایی است، اما باز هم می‌بینیم رسوایی جدید ستون محافظه‌کاران را به لرزه در می‌آورد. مردم معتقدند که این دولت خسته شده است و باید هر چه زودتر از رقابت کنار گذاشته شود.

منابع خبری گزارش دادند که مارک منزز نماینده ۵۲ ساله پارلمان انگلیس اخیرا پس از آشنایی با یک مرد در وب‌سایت دوستیابی با او در یک آپارتمان ملاقات می‌کند و چند نفر نیمه شب او را در این آپارتمان حبس می‌کنند و او را مجبور به پرداخت هزاران پوند می‌کنند. منزز به نوبه خود انجام هر کار نادرست و مذموم را رد می‌کند.

چند روز قبل از آن نیز ویلیام راگ، نماینده پارلمان انگلیس پس از دادن شماره تلفن نمایندگان به شخصی از یک اپلیکیشن دوستیابی همجنس‌گرایان، از گروه پارلمانی محافظه‌کار کناره‌گیری کرد و گفت که می‌ترسد این شخص اطلاعات شرم‌آوری درباره او داشته باشد.

رسوایی‌های پارلمان انگلیس محدود به این دو نماینده نیست و ماه گذشته نیز اسکات بنتون، یک نماینده محافظه‌کار به دلیل برخی فشارها کنارگیری کرد. این اتفاق مدتی کوتاه بعد از تعلیق عضویت همکارش پیتر بون رخ داد؛ شخصی که  به خاطر ارعاب و رفتار جنسی نامناسب علیه یکی از دستیاران سابق پارلمان مجرم شناخته شد.

پیش از این نیز چندین نماینده محافظه‌کار پارلمان انگلیس به دلیل متهم شدن به تجاوزهای جنسی کناره‌گیری کردند. بر اساس این گزارش، کم‌تر از یک سوم مردم انگلیس معتقد هستند که رفتار پارلمانی‌ها مناسب و استاندارد است. نمایندگان خاطی، اخراج شده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس
  • تذکر به وزیر کشور؛ استناد «طرح نور» کدام قانون است؟ +سند
  • تذکر جدی به وزیر کشور بر سر برخورد‌های غیرمتعارف گشت ارشاد
  • تذکر جدی به وزیر کشور بر سر برخوردهای غیرمتعارف گشت ارشاد /به استناد کدام قانون ماموران با این شیوه با بانوان برخورد می کنند؟
  • تذکر شدید یک نماینده مجلس به وزیر کشور درباره گشت ارشاد
  • رسوایی‌های گسترده در پارلمان انگلیس